/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Sorry - til Sunner !
Fra : bluesky
Vist : 731 gange
500 point
Dato : 09-04-11 13:38

God weekend

Bluesky

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-04-11 13:41

Bluesky..Sunner er alm. bruger, og får ikke dine point

Kommentar
Fra : Sunner

Dato : 09-04-11 13:58

Takker for venligheden.
God weekend.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-04-11 14:41

Sunner, som jeg skrev før, så skal man være superbruger for at modtage point... du er alm.bruger, så få det lige rettet, inden bluesky giver dig point(hvis du altså har lyst til at være superbruger)

Som Klaudi skrev, i din tråd-- prøv at læse - kom godt igang - du finder det ude til venstre

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 09-04-11 15:56

bluesky - det er da pænt at give point til Sunner.
Men hvad skal vedkommende bruge dem til?
1: Vedkommende er ikke Superbruger.
2: Og tildelte point kan ikke bruges til noget - man kan ikke stille spørgsmål for dem!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-04-11 16:01

Uanset om Sunner er superbruger eller ej, så kan superpoint ikke bruges til noget som helst.

Er det ikke ledige point Sunner mangler?

Ledige point kan Sunner opnå ved at logge på kandu. 1 gang i døgnet tilskrives 20 ledige point, hvis man logger på. Køb af Sunners lukkede spørgsmål giver ledige point. Lukning af spørgsmål giver 5 ledige point. Hvis man selv annullerer et spørgsmål får man 5 ledige point. Hvis kandu annullerer spørgsmålet fratrækkes 5 ledige point.

Ovenstående skriver jeg her, da Sunner ikke får emails til sit nu lukkede spørgsmål, men kan læse det her, hvor han/hun deltager.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-04-11 16:18

Og alle de informationer, står under - kom godt i gang -

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-04-11 16:27

Nordsted1

Det er jeg klar over

Men jeg glemte lige, at der også bliver tilskrevet 200 ledige point ved at blive "superbruger" , hvilket jo ikke indebærer, at man er klogere end en "almindelig" bruger.

http://www.kandu.dk/PointRules.aspx

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-04-11 17:04

Citat
Men jeg glemte lige, at der også bliver tilskrevet 200 ledige point ved at blive "superbruger" , hvilket jo ikke indebærer, at man er klogere end en "almindelig" bruger.

Næææ, men de kan være gode at ha', hvis man har flere spørgsmål.... men mon vi så ikke havde set sunner noget før, han/hun er jo trods alt ikke en helt ny bruger

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-04-11 19:50

Man skal da bare spørge inde i de andres spørgsmål, og spare sine spørgepoint.
Er det ikke rigtigt.

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 09-04-11 20:28

Godt så !!
I er da godt nok nogle "hængemuler" bare fordi jeg hjælper en måske ny

Bluesky

Kommentar
Fra : webm

Dato : 09-04-11 21:01

tildelte point kan ikke bruges til noget - man kan ikke stille spørgsmål for dem!

Hvad hunden skal man så med det pointræs kan man spørge sig selv...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-04-11 23:35

Jeg hænger aldels ik'... skriver bare, at så længe sunner er alm. bruger, får han/hun ikke dine point

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-04-11 13:52

Jeg hænger på så godt jeg kan.....................men nogen "mule" er jeg ikke.
Måske en hængemuleøl kan friste, hvis der ikke er andet øl som er gratis.

Annuller spørgsmålet
Fra : bluesky

Dato : 09-05-11 10:27

Jeg var desværre ikke opmærksom på denne KanDu regel, og annullerer derfor dette spørgsmål

Men tak for jeres input

Bluesky