/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Flytning af billeder
Fra : ilgp
Vist : 719 gange
100 point
Dato : 08-04-11 18:47

Hej.Jeg er kommet til at flytte mine mapper med billeder over til dokumenter så de ligger flere steder.ØV.Hvis jeg sletter dem bliver de også slettet der hvor de ligger i billeder.Jeg har windows 7.Jeg kan ikke finde ud af at annulere dette igen så mine billeder ikke bliver vist under dokumenter.Er der lige en som kan hjælpe mig med det vil jeg blive glad.Mvh ilgp

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-04-11 18:54

I Dokumenter klikker du på Rediger og på Fortryd flytning, hvis det er noget du lige har gjort nu, har du haft computeren slukket og tændt igen så har du mistet den mulighed

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-04-11 18:59

Ellers åbner du 2 mapper, den med billeder i og den hvor billederne skulle have været i, sørg for at mapperne ikke er maksimerede og ikke fylder hele skærmen, træk så billeder med venstre musetast nede fra mappe til mappe, du kan markere flere billeder ad gangen og trække dem over i den mappe du ønsker de skal være i

Accepteret svar
Fra : clou

Modtaget 110 point
Dato : 08-04-11 19:04

Markér alle billederne (Ctrl + A) højreklik i markeringen og tryk på Klip - Åbn så mappen Billeder, højreklik igen og tryk på Sæt ind, så skulle de være rette sted.

Clou

Kommentar
Fra : ilgp

Dato : 08-04-11 20:26

Hej.Jo jeg har haft pc slukket. Har fået flyttet nogle af billederne,men ved nogen skriver den "Destinationsmappen er den samme som kildemappen.Det var fordi jeg gik ind på siden hvor der står dokumenter,billeder,musik og videoer.Jeg ville så lige bytte om på mapperne dokumenter og billeder og tænkte ikke over at billederne kom i begge steder.Så vidt jeg kan se er de 6 steder,og det vil jeg godt have ændret.

Godkendelse af svar
Fra : ilgp

Dato : 08-04-11 22:07

Tak for svaret clou.Nu har jeg fået det til at fungere.Mvh ilgp

Kommentar
Fra : clou

Dato : 08-04-11 22:10

Velbekomme - rigtig godt at det fungerer for dig nu!

Clou

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 09-04-11 08:56

Hej med jer.
Jeg bryder mig ikke om det der med windows user/dokumenter/billeder
Jeg har et drev d: datadrev
her er: mappe: BILLEDER
Billeder 2001
OSV.
Billeder 2010
Billeder 2011
Børn_marts
Hund_ Felix
Mor_83
Osv.
Til_Sortering
100fiji5800
100canonxx

Denne træstruktur er så kopieret til en nas disk under mit Fjernsyn.
Så har jeg alle billederne 2 steder hvis noget går ned.
Nas disken er en WDlive: http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/streaming/WDTVLIVE/wd-tv-live?kcid=1
Så ser jeg billeder og film på min fladskærm.
Dette funker fint for mig.
hilsen Steen