/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
udskiftning af iphone 4 skærm - Randers
Fra : hamse
Vist : 3048 gange
100 point
Dato : 08-04-11 12:13

Hej ..
Jeg har været så uheldig jeg har knust min iphone 4 skærm,
er der nogen der kender en reperatør i Randers området, eller Århus, som kan løse opgaven billigt.
Udover det overvejer jeg at skift front og bagcover til farven hvid. indtil videre har jeg kun fundet den mulighed aktuel i København..
Men reperation - hvor?

Accepteret svar
Fra : D9N

Modtaget 110 point
Dato : 08-04-11 12:36

jamen www.helloo.dk som ligger på østboulevarden 1 i århus kan klare den ... han laver det rimelig hurtigt alt efter hvor travlt han har der nede ...

vh
D9N

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 08-04-11 13:00

som D9n skriver så kan www.helloo.dk som ligger på østboulevarden 1 i århus kan klare det for dig

huske ikke lige hans pris hvis den skal laves om til hvis samtidig

men kan se på hans siden at hvis både forside og bagsid skal skiftes koster det 1400 kr men når der er farve skift kommer der også home knap oven i prisen

Kommentar
Fra : Bassebo

Dato : 09-04-11 07:12

Han sidder også på det blå marked i låsby, hvis det er nemmer for dig........

Basebo....

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 09-04-11 15:26

Bassebo nej d et er 3 år siden han stoppede der oppe ... det er mobilmanden fra Randers der sidder der ...

D9N

Kommentar
Fra : Bassebo

Dato : 09-04-11 16:57

Hmmm det er da ellers ham han arbejder sammen med og jeg har da haft telefoner der ude og de blev sendt vidre til ham i århus, men mobilmanden kan jo det samme og til en billiger penge.....

Bassebo...

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 09-04-11 17:43

ja han arbejder sammen med ham, men det er ikke ham ...

og ved ikke om mobilmanden kan nå at lave dem på en lørdag /søndag for det er jo ikke sådan lige at skifte på en iphone 4 ...

vh
D9N

Godkendelse af svar
Fra : hamse

Dato : 28-04-11 10:15

Tak for svaret D9N.

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 28-04-11 10:43

Det var så lidt ...

Kommentar
Fra : OnkelMorfar75

Dato : 24-04-12 22:17

Prøv dem her de gør det i Randers.

http://about.me/iphonetech