/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
hvad er det nu den hedder
Fra : bublebee
Vist : 725 gange
100 point
Dato : 07-04-11 22:21

Har set en film hvor de kører i en bil op af en stejl klippeside. De kommer til et sted hvor de ikke kan komme længere. Tror vidst det er hendes barn der bliver væk, de kommer ind i en skummel tom by hvor der om natten dukker nogle væmmelige tingester op. Den er nærmest dækket af noget aske agtigt noget nåt man når aften og nat.
Der kan ikke komme ud af byen igen da den pludselig nærmest er skåret af ved vejen....

Mere kan jeg ik helt huske, men hva er det nu det er for en????

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 08-04-11 10:41

kan det være det her er tale om:

http://www.imdb.com/title/tt0401855/

kan godt huske de kører op af en stejl bjerg, bliver skåret af, en lille pige forsvinder og om natten dukker der væmmelige tingester op

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 08-04-11 12:42

??? underworld er en vampyr/varulv film

Accepteret svar
Fra : pims

Modtaget 100 point
Dato : 08-04-11 16:02

Kunne det være "Silent Hill"?
Pims

Godkendelse af svar
Fra : bublebee

Dato : 08-04-11 21:52

Tak for svaret pims. - yess lige præcis :)