/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
skærm til HTC Smart
Fra : Gizmo1226
Vist : 1149 gange
100 point
Dato : 06-04-11 18:07

jeg er kommet til at flække touch skærmen i forbindelse med at skifte cover.

er der nogle der ved hvor man kan købe rerservedele henne, jeg kan sagtens selv sætte den i, skal bare have prisen for en ny.

regner lidt med at hvis jeg går ind i en Tele-butik tager de lidt overpris for det, og de vil helst selv skifte det.

håber i kan hjælpe mig.

//Gizmo

Accepteret svar
Fra : simkiller

Modtaget 110 point
Dato : 06-04-11 18:26

Hej Gizmo

det kan købes her via ebay men det leveres fra leveres fra hong kong men da sælger er fa storbritanien kommer der ikke told og moms oven i

http://viewitem.eim.ebay.dk/Original-Touch-Screen-Digitizer-for-HTC-Smart-F3188/200512921813/item prisen er 89 kr inkl forsendelse til dk

Kommentar
Fra : xou

Dato : 06-04-11 19:46

http://www.mytrendyphone.dk/shop/htc-smart-reservedele-65470c1.html
super billigt den vare til 89,- bemærk inpotere du for under ca 150 er der ingen told på det.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 06-04-11 19:55

Kan godt forstå at det ikke er let at konkurrere på prisen

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 06-04-11 20:19

til xou

du referer til displayet til htc smart og det var glas+touch manden skulle bruge

jeg 89 kr er billigt for en touch skærm til en htc smart især når det er med forsendelse og det hele leverti lige til døren

Godkendelse af svar
Fra : Gizmo1226

Dato : 06-04-11 22:34

Tusinde mange gange tak simkiller :D
var ved at gå helt amok da den gik istykker og tænke det var så den telefon, men heldigvis ikk :D mange mange gange tak :D

til andre:
det var ikke skærmen men selve touch-delen jeg skulle bruge. men 89 kr, det er sku nok ikke til at hamle op med, det køber jeg og så har jeg det nok engang i næste uge :D

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 06-04-11 22:56

Hej Gismo

det var da så lidt

da det afsendes fra hong kong kan der godt gå op til 10-15 inde det er fremme og du kan lave din mobil igen men det er helt sikkert vær at vænte på

Kommentar
Fra : Gizmo1226

Dato : 07-04-11 07:43

det er en besparelse på omkring 200-300 kr :D