/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Ændring brugernavn
Fra : Leo.pedersen
Vist : 771 gange
50 point
Dato : 06-04-11 16:34

Hej

Jeg tror på dette er et nemt spørgsmål - det er bare mig som ikke kan finde menuen.

Jeg har skiftet navn ved folkeregisteret, og ønsker derfor også at ændre mit brugernavn her på debatten fra Leo.pedersen til Leo Lund.

Har ledt højt/lavt men kan ikke finde ud af hvor jeg gør det.

Hilsen

Leo Lund
www.leolund.dk

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 60 point
Dato : 06-04-11 16:37

Du kan ikke ændre brugernavn, kun adgangskode og email

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-04-11 16:42

Du kan jo vælge at oprette en ny profil og lade den gamle gå i glemmebogen...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-04-11 16:43

Det er som Klaudi beskriver, men hvis jeg var dig ville jeg lave en ny profil.

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 06-04-11 16:43

Du må oprette ny brugerprofil.... Som Klaudi siger kan du ikke ændre brugernavn, kun adgangskode og email..... Men eller kan jeg godt leve med at du hedder Leo.pedersen

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-04-11 16:44

Kommentar
Fra : Leo.pedersen

Dato : 06-04-11 16:49

Hej alle

øv - øv og øv

Det er lidt "rodet" at have to navne - man risikere jo at blive skisofren (er formentlig stavet forkert).

Har ikke lyst til at lade min profil gå i glemmebogen - der er faktisk flere spørgsmål jeg har stillet og fået gode svar på, som det sker jeg skal have genopfrisket.

Håber at der er en som faktisk har en løsning, ellers skal jeg nok give point i morgen til en af jer.

Hilsen

Leo Lund

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-04-11 16:51

Citat
Håber at der er en som faktisk har en løsning

Den har du fået, du KAN IKKE ændre brugernavn, kun adgangskode og email

Kommentar
Fra : Leo.pedersen

Dato : 06-04-11 16:55

Hej

Det har jeg set at I har skrevet - og jeg tror desværre også I har ret.

Det er dog enkelte gange set at flere brugere har været sikker på et svar, og der så lidt senere er en som har opdaget en løsning - så jeg lever i håbet endnu.

Skal nok give point - men venter altså til i morgen.

Hilsen

Leo Lund

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-04-11 16:58

Citat
Jeg tror på dette er et nemt spørgsmål - det er bare mig som ikke kan finde menuen.

Det er også nemt.......................man kan ikke skifte brugernavn.
Der er ingen menu.

Du har lov til at have flere profiler.
Du skal bruge:
En mobiltelefon.
En anden mail-adresse, end den du bruger til pedersen, eller starte med at skifte Pedersens
mail-adresse ud med en anden, og det gøres i din nuværende "vis min profil" Leo Pedersen.
Du kan bruge samme password.
Du skal logge ud før du opretter ny profil.

Ps. Der går lidt tid med skift af mail-adresse.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 06-04-11 16:58

Hold fast ved dit nuværende brugernavn. Der ER jo ingen, der siger, at man skal anvende sit rigtige navn som brugernavn, vel?

Og så kan du jo bare underskrive dine indlæg som du gør her i tråden, med dit nuværende navn og din hjemmeside leolund.dk

Hvem ved, hvad livet bringer? Måske skifter du navn igen? Og igen?
Så er det måske meget godt at fastholde dit oprindelige brugernavn, og så bare forklare dine navneskift undervejs.
Du kan også forklare navneskiftet på din profilside.

Ejejejej... jeg er GLAD for at jeg bare kalder mig "Birgitta"

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-04-11 19:32

Du kan ikke ændre brugernavn

Godkendelse af svar
Fra : Leo.pedersen

Dato : 13-04-11 07:39

Tak for svaret Klaudi.

Jeg må nok konstatere at I har ret - jeg forstår ikke hvorfor muligheden ikke er der.

Hilsen

Leo Lund
www.leolund.dk
www.fidus.dk