/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
problemer med: sæt ind
Fra : thoustrup
Vist : 612 gange
100 point
Dato : 05-04-11 17:59

Når jeg skal sætte en tekst ind i en kommentar boks på Facebook, så bliver teksten sat ind, men når jeg så kigger sekundet efter, så er kommentaren ikke sat ind, bliver jeg på siden hvor satte teksten ind, så bliver teksten der, og der står forneden den tid det er siden at jeg satte den ind.
Jeg hat xp, og jeg har prøvet på både internet explore og på Google Crome
Kan det være word, hvor jeg skriver al tekst først pga. mange stavefejl, der kan jeg rette dem inden jeg kopiere teksten ind på nettet

vh
Steen Thoustrup

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 05-04-11 18:25

Jeg kan da ikke forstå det skulle have noget at sige. Denne tekst er skrevet i Word 07 og kopieret herind i dit spørgsmål på Kandu.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 05-04-11 18:25

Prøver lige på Facebook

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 05-04-11 18:29

Har lige skrevet på din Facebook profil og det virker tilsyneladende ok. Så det er da vist ikke der problemet ligger. Hmm. mystisk

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-04-11 18:48

En lidt lang vej:
Skriv tekst i Word, ret staveriet og kopier det ind i Notesblock.
Nu er Word-formateringen fjernet, og prøv så at kopiere det ind i Facebook.

Kommentar
Fra : thoustrup

Dato : 05-04-11 19:04

problemet er opstået nu efter jeg genstartede min PC helt fra bunden, fra start igen, og jeg tænker om der et eller andet sted i måske Word, skal krydses noget af eller på med et flueben et sted.

Kommentar
Fra : molped

Dato : 05-04-11 19:22

Indsætter du med Ctrl+V eller vha. højreklik+Paste?
Jeg mener at kunne huske situationer, hvor resultatet
har været forskelligt.

Kommentar
Fra : thoustrup

Dato : 05-04-11 19:25

Jeg højre klikker og kopiere

Kommentar
Fra : molped

Dato : 05-04-11 19:36

Mit bedste bud er at prøve Ctrl+V.
Der er sandsynligvis tale om et problem
specifikt med Facebook.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 05-04-11 19:49

men jeg har prøvet at kopiere fra word og ind på Facebook, tjek din side thoustrup. Ingen problemer

Kommentar
Fra : thoustrup

Dato : 05-04-11 21:32

til Fijala
Ja jeg har set dit indslag. men mit problem er ikke løst.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-04-11 22:03

Med Firefox browseren og den danske sprogpakke kan du helt undgå at skrive i Word først, når den danske sprogpakke er installeret så er der stavekontrol på det du skriver i browseren, for eksempel her på Kandu og sikkert også facebook:
http://www.mozilla.com/da/firefox/?from=getfirefox
sprogpakken er her:
https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/dansk-ordbog/
og der er tusindvis af andre tilføjelser som kan hjælpe på internettet:
https://addons.mozilla.org/da/firefox/

Kommentar
Fra : xou

Dato : 09-04-11 14:37

programmer - tilbehør - wordpad
prøv om det program virker bedre
du kopier ved
1.marker teskt
2.højre klik -kopier
3 . sæt ind
eller
1.ctrl+a (marker)
2.ctrl+c (kopier)
3.ctrl+v (sæt ind)
gør den det stædig

Annuller spørgsmålet
Fra : thoustrup

Dato : 21-04-11 22:59

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål