/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
convertering
Fra : kivi
Vist : 998 gange
100 point
Dato : 04-04-11 18:54

jeg savner et program som kan convertere udf filer til noget brugbart så de kan bruges/læses i xp alt hvad jeg har prøvet er mislykket så jeg håber der nogen som har et godt program dem jeg har fundet virker ikke

Kommentar
Fra : transor

Dato : 04-04-11 19:06

udf er et filsystem.
Det er ikke noget med filer , som kan konverteres.

Det er ligesom fat 32 , det er ikke noget med at filerne kan konverters til fat16. Men de kan flyttes over på en disk med fat 16 format.

En dvd med udf format vedbliver at være sådan, men filerne kan flyttes til en dvd i iso format.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 04-04-11 19:09

http://www.ehow.com/how_6008829_convert-udf-files-wmv.html

Men der er fler muligheder alt efter hvad du vil konvertere til.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 04-04-11 19:18

det er dvd skiver som er brændt som udf det siger den når jeg går ind under egenskaber og den som ejer dem kan ikke se/aflæse dem på sin bærbar med xp så gode råd ønskes

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-04-11 20:37

CD-ROM Drive May Not Be Able to Read a UDF-Formatted Disc in Windows XP
http://support.microsoft.com/kb/321640

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-04-11 20:44

Adaptec's UDF Reader enables MultiRead CD-ROM drives to read UDF-formatted CD-R and CD-RW discs

Read more: Adaptec UDF Reader Driver - Free software downloads and software reviews - CNET Download.com http://download.cnet.com/Adaptec-UDF-Reader-Driver/3000-2100_4-10021086.html#ixzz1IaBDaWyM

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 04-04-11 20:51

kivi, troede ærlig talt du forstod det sidst jeg skrev det. .UDF er et filsystem og du kan ikke bruge filer i den typer til noget i sig selv.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 05-04-11 07:34

webnoob jeg prøver bare at hjælpe en som har været hos photo care med sin video og de har tømt det og brændt det ned på dvd skiver som hans bærbar med xp ikke kan læse og når jeg går ind under egenskaber står de som udf ,jeg kan via converto dvd afspille men til syneladende ikke redigere i dem og det et han vil

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 05-04-11 09:16

UDF = Universal Disc Format

ALLE nyere drev kan læse det....

Problemet i dette tilfælde skyldes nok at det er et "gammelt" drev der IKKE kan læse de nyere versioner af UDF-formatet (som firmaet der har lavet disken sikkert har brugt).....

Prøv disken i en nyere maskine og du skal se det virker OK.....

Så der er nok ikke andre muligheder end at skifte drev eller maskine.....

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 06-04-11 07:27

Tak for svaret refi.