/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Fryser billedet
Fra : laikatøs
Vist : 587 gange
50 point
Dato : 03-04-11 21:29

Flere gange fryser min nye pc billedet i flere minutter ? Hvad er årsagen ?
Jeg føler at maskinen "arbejder megert" (kan høre lyde) også selvom jeg ikke lige har søgt på noget ?

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 60 point
Dato : 03-04-11 22:21

Du har en bunke l... kørende i baggrunden. Måske noget dobbelt virusscanning eller andet, som du selv har installeret. Men det kan også være snavs du ikke kender til.
Det kommer især fra underlødige hjemmesider .

Kommentar
Fra : dyhr2

Dato : 03-04-11 23:50

prøv at tryk ctrl+alt+delete , start jobliste og vælg processor oppe i toppen. så kan du se hvad din computer foretager sig og hvor meget energi den bruger på det

så ved du hvilke programmer du evt. skal få lukket.

men hvis det er meget meget slemt så få din computer formateret. det koster typisk en plov ved din lokale computer pusher. ta ned og vis dem maskinen og få en snak med ham. så kan han vejlede dig (-:

Kommentar
Fra : laikatøs

Dato : 04-04-11 09:11

Hej transor

Har Microsoft Security Essential + selvinstalleret AVAST - skal jeg slette et af disse programmer ?

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 04-04-11 12:24

Ikke godt med to AV programmer. Jeg ville afinstallere det ene. Kører selv med Avast.

MVH chaufrat

Godkendelse af svar
Fra : laikatøs

Dato : 06-04-11 09:13

Tak for svaret transor.