/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Udskift af iphone 3g glas.
Fra : hotstuff_II
Vist : 481 gange
40 point
Dato : 03-04-11 20:46

Kan det la sige gøre at skifte bare glas på en iphone 3g. Har nemlig fundet glas, men på en anden side står der man ikke kan http://iphone-fix.dk/WebShop/iphone4lcdglasfr.html

Nogle der har prøvet det.?

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 03-04-11 20:55

ja man gør blot som på 3gs... du kan evt finde en guide på youtube... mener også der er link på helloo.dk til en video ...

vh
D9N

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 03-04-11 20:56

og ps. det glas du har linket til er til en 4g ...

Kommentar
Fra : fusses

Dato : 03-04-11 21:42

Hej

Her kan du se hvordan det gøres på en 3g

http://www.youtube.com/results?search_query=skift+glas+p%C3%A5+iphone+3g&aq=f

fusses

Kommentar
Fra : dyhr2

Dato : 03-04-11 23:45

her kan du købe glas samt se video af hvordan det skal gøres.

hvis du har bare lidt teknisk snilde skulle det sagtens kunne lade sig gøre. har ikke selv prøvet, men keder en gut der har gjort det et par gange og han siger det er rimeligt. (-:

ellers er der firmaer som gør det til en overkommelig pris hvis du ikke selv har mod på at gå i gang.

knæk og bræk (-:

//dyhr2