/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Blinkende tekst??
Fra : meistrup
Vist : 615 gange
50 point
Dato : 16-05-03 11:18

Hvordan får laver man en tekst der blinker??

Kommentar
Fra : Mondril

Dato : 18-05-03 11:44

man kan ik selv lave en der blinker, men hvis du har én der gør, så kan du slette al texten undtagen det første bogstav, og derefter udfylde den med di egen text.. Det skulle virke, det gør det på min tlf.

Kommentar
Fra : meistrup

Dato : 18-05-03 14:47

Der må da være en eller anden måde at man selv kan lave dem..

Kommentar
Fra : tla

Dato : 19-05-03 08:43

Det kan du sagtens...

Du skal have en Nokia telefon samt et kabel eller en infrarød forbindelse til din PC.
Så skal du blot hente dette lille program og sende SMS som FlashSMS. Så blinker de!

http://tucows.tiscali.dk/preview/193972.html

God fornøjelse

Kommentar
Fra : Zmed

Dato : 19-05-03 18:47

Det hedder flash SMS.. tror de har den service på smsme.dk og de har den 100% på http://www.nok-forums.co.uk/.. hyg dig

Kommentar
Fra : meistrup

Dato : 19-05-03 21:01

Kan man ikke uden at bruge datakabel eller infrarød??

Kommentar
Fra : meistrup

Dato : 19-05-03 21:22

zmed>> kan ikke få det til at fungere...
Har du msn??

Kommentar
Fra : jackaske

Dato : 20-05-03 18:39

JEG ved det!!!!!!!!!!!!!!

gå ind på www.anysms.dk!!!!

Kommentar
Fra : meistrup

Dato : 21-05-03 20:26

jackaske>>> Det koster penge der inde....
DER MÅ DA VÆRE EN LØSNING...

Kommentar
Fra : jackaske

Dato : 07-01-04 20:13

hmm... det er der også, men jeg må sige at det er meget svært at finde et sted hvor man kan få sendt blinkende sms'er. men prøv www.coolsms.dk . når du har fundet et sted, og har fået en blinkende sms på din fon, skal du gemme den. Så skal du gå ind og redigere den. slet al teksten undtagen det første bogstav skriv så din tekst og slet SÅ det første bogstav. det virker på min fon (nokia 3310)!!!!!!!