/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Internet Explorer 8
Fra : Smukke_Ole
Vist : 771 gange
300 point
Dato : 03-04-11 09:24

Jeg bruger ovennævnte browser, men i de sidste par dage mangler menulinien lige pludselig.
I stedet vises et udsnit af skrivebordet på det sted, hvor menulinien skulle have været.
Jeg har ikke "pillet" ved indstillinger.
WIN XP PRO fuldt opdateret.
Hva' er der galt ?
Når jeg bruger Firefox er der intet problem

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : webm

Dato : 03-04-11 09:28

Har du været inde under "Vis", der kan du bestemme hvad der skal vises...

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 03-04-11 09:47

Nej, det har jeg ikke, men det skylde ikke, at jeg har "pillet", for nogle gange vises statuslinien korrekt.
Det er for det meste, når jeg har været nødt til at genstarte.

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 03-04-11 09:48

Du har fået Internet Explorer 9 ind, hvis du har auto opdatering. Du har vel også fået et hus, en stjerne og et tandhjul oppe i højre hjørne.

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 03-04-11 09:54

-> kimpetersen

Ja det er rigtigt, men når jeg går ind under Hjælp og klikker på Om Internet Explorer,
så skrives der Internet Explorer 8, Version: 8.0.6001.18702

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 03-04-11 11:01

Hej Smukke_Ole.
Går du ind på tandhjulet?

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 03-04-11 11:09

Hej igen Smukke_Ole.
Prøv at gå ind under "slå Windows funktioner til eller fra. Der står hvilken IE du køre med.
Kim

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 04-04-11 08:02

Citat
mangler menulinien lige pludselig
Citat
nogle gange vises statuslinien korrekt

Hvad er problemet?

Prøv og højre klik ved siden at fanebladet og se om der er flueben ved det du mangler. Er dit IE vindue maximeret?

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 04-04-11 08:16

-> kimpetersen

"Prøv at gå ind under "slå Windows funktioner til eller fra. Der står hvilken IE du køre med."
Hvor er det nu lige man gør det ?

-> webnoob
"Prøv og højre klik ved siden at fanebladet og se om der er flueben ved det du mangler. Er dit IE vindue maximeret? "
Er det fanebladet med det aktuelle web-site, du mener ?

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 04-04-11 08:24

Det er lige meget, det skal bare være ved siden af.
Lige som på mit billede: http://peecee.dk/upload/view/299510

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 04-04-11 10:18

-> alle

Jeg ku' ikke finde ud af det, især ikke det af webnoob anfelade billede, så jeg kørte en systemgendannelse, og lige nu er alt fryd og gammen.

Smukke_ole

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 04-04-11 10:55

så luk spørgsmålet og vend tilbage hvis problemet kommer igen.

Annuller spørgsmålet
Fra : Smukke_Ole

Dato : 04-04-11 11:36

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål