/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Rådet for Politisk Uredelighed.
Fra : vedikkealt
Vist : 455 gange
200 point
Dato : 03-04-11 08:42

Nu her ... hvor Milena Penkowa ... virkeligt har taget rÆven på den danske borger musik - og først bliver afsløret, når borger musikken selv er ved at ryge i fedtefadet ... er en stor gåde for mig.

Det MÅ da have været tydeligt, på et langt tidligere tidspunkt.

Jeg gad godt vide HVOR MANGE ""videnskabelige undersøgelser"" Helge Sander og Milena Penkova har foretaget sig ... sammen...

Men HVOR er Rådet for...

Politisk Uredelighed ?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-04-11 11:23

Hun er medlem af en eksklusiv skare, hvem husker ikke Peter Brixtofte, den tidligere leder af Arken. (kan ikke huske hendes navn) Og der er andre.

Jeg vil ikke kalde dem noget specielt, men de har samme egenskab, de kan forføre borgerskabet.
Og jo, det burde være opdaget noget før, men hvem vil give en person en diagnose.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 03-04-11 14:51

granner01

"Hvem husker ikke...."
Det gør du åbenbart ikke, når du har glemt navnet på Anna Castberg

Men tilbage til spørsmålet, "Rådet for politisk uredelighed" kaldes også befolkningen, rådet forholder sig ikke til enkeltsager, men tager hele den valgte forsamling op til revision hvert fjerde år.

Undtaget fra denne evaluering er naturligvis ministrene, men dem kan pressen få afsat efter ønske

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-04-11 16:05

Jeg synes ikke de mennesker er så vigtige, de har helt specifikke kendetegn og de kendes allerede i skolen. Men man sætter ikke skilte op, skal de mennesker med den brist ikke have samme mulighed som alle andre.

Derfor er det ikke fordi man ikke kan spotte dem tidligere, de skal gøre noget kriminelt før de kan dømmes. Bare vent, der kommer andre og det vil der blive ved med.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 03-04-11 16:46

???????

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 03-04-11 17:34

# granner01

Rigtigt, allerede i 5 - 10 års alderen kan spottes kommende banditter, og andre forskellige "voksen" typer.

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 200 point
Dato : 03-04-11 21:12

Den typer mennesker der omtales er helt specifikke, også i skolen. De vil lyve og komme godt fra det, de vil manipolere og slippe godt fra det, de vil moppe og have en stor skare omkring sig. De kan forføre en hel skare. Og de slipper afsted med det. Pigerne vil sværme for en mand af den type, de vil se ham som deres drømmefyr. Og tilsvarende med piger af den type.

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 03-04-11 23:38

# granner01

Det er lige præcist, som det forholder sig.

De er eksperter i folke forførelse ... for det må være det, det hedder.

Godkendelse af svar
Fra : vedikkealt

Dato : 04-04-11 02:50

Tak for svaret granner01.

Det er bare så korrekt beskrevet, som det overhovedet kan blive.

At der så ikke kom noget udvalg for Politisk Uredelighed ud af det, det er så en helt anden sag...

Bedste hilsner fra Hjem-Is manden Gert i Nordjylland

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 04-04-11 11:28

Selv tak du, jeg tror vi er en del der kender en type af den slags. Heldigvis er ikke alle i offentlighedens søgelys, en del lever i parforhold og har så bare en masse sidespring.