/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Keine lyd.............
Fra : kaad1
Vist : 310 gange
22 point
Dato : 16-05-03 10:15

Jeg er ved at lave min divx film om til vcd ved hjælp af TMPGEnc.......... men når jeg har gjort det hele og har lavet filmen om er der ikke nogen lyd.................... Hvad er der galt.........................

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 16-05-03 14:22

Hej

Hvis der er tale om DivX med AC3 lyd eller OGG lyd skal du have installeret nogle codex først se:

http://www.dvdrhelp.com/tmpgenc.htm

der er også en guide og henvisninger til mere hjælp.

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : felix_nielsen

Dato : 28-06-03 21:51

Jeg havde det samme problem da jeg begyndte på at lave mine egne divx film, afhængig af hvilken metode man bruger, vil billed og lyg i mange tilfælde blive lagt hver for sig i to forskellige filer, som så senere skal køres sammen til en, og det er meget nemt at glemme hvis man ikke er så rutineret...