/ Forside/ Karriere / Offentlige / Andet offentlige / Spørgsmål
10  jakjoe 697
Skillevægge til opbevarigsskab
Fra : Gigli-Chico
Vist : 897 gange
100 point
Dato : 02-04-11 15:44

Hej

Jeg har et lidt specielt spørgsmål, det er nok lidt mærkeligt men jeg har søgt og søgt på google og snakket med butikker uden noget held..

Jeg købte et opbevaringsskab fra Biltema for lidt over en uge siden, jeg ville have købt skillevægge med til, men jeg kunne ikke finde nogle i butikken der passede til det skab jeg havde købt. Jeg ringede til biltema nogle dage efter for at høre om de slet ikke havde nogle skillevægge til det skab og de svarede nej.

Det eneste der står om skabet er: Opbevaringsskab
Sort med 39 gennemsigtige rum. Mål: 365 x 160 x 455 mm.

Når man søger på google efter skillevægge er det utrolig svært at finde nogle der kan passe til denne model, specielt da der slet ikke står andet om den.

Her er hjemmesiden så i kan se hvilket et det er:
http://www.biltema.dk/da/vaerktoj/Opbevaring/Varktojskasser/Opbevaringsskab/

Jeg ville høre om der var nogen af jer der havde købt sådan et og fundet nogle skillevægge der passer til? De skillevægge der findes på biltema hjemmeside og i deres butik er til andre modeller.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-04-11 16:02

Måske du selv kan lave dem af acryl-plade. For der er vel riller i de skuffer.

Kommentar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 02-04-11 16:10

riller?? ja der er en slags, så man kan sætte skillevægge ned.

Men skal man så ikke bruge alt muligt værktøj til at skære i sådan en?
Er sådan en plade tynd nok til at kunne blive til en skillevæg?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-04-11 16:23

o det kan måske volde lidt kvaler, at skære i plexiglas.
Ellers kan du måske bruge juice/mælkekarton, og klippe dem ud med en saks.
Eller alm. karton.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-04-11 16:24

Jo

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 02-04-11 17:21

Acryl kan Du save i med en ganske almindelig rævehale og bearbejde skarpe kanter med en fil.

Hold begge sider stabile når der saves da det kan knække.

Kommentar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 02-04-11 17:36

Jeg har tænkt på andre muligheder som du skriver med at bruge pap eller karton. Men det er kun min anden mulighed hvis jeg ikke kan finde nogle skillevægge der kan passe til.

Accepteret svar
Fra : Peter1056

Modtaget 100 point
Dato : 03-04-11 13:06

hej, undskyld, håber ikke at det lyder som en dum kommentar, for sådan er det ikke ment.
Men jeg har selv lige købt en reol i Harald Nyborg hvortil at jeg købte skillerum i løs vægt ved siden af. Disse skillerum passede også til en gammel - mindst 10 år - reol som jeg havde i forvejen.
Skillevæggene - de små - som jeg købte måler 51 x 31 x 1,5mm. prøv lige at måle efter på din reol om ikke at de kan bruges.
Peter

Kommentar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 14-04-11 12:08

Hej Peter1056 jeg har ikke læst din besked før nu.

Jeg måler lige når jeg har mulighed for det, så skal jeg nok svare dig :D

Godkendelse af svar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 20-06-11 21:31

Tak for svaret Peter1056.