/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hjemeesideprogram
Fra : jokajula
Vist : 785 gange
50 point
Dato : 31-03-11 12:01

Hejsa.

Findes der et godt gratis program til oprettelse af hjemmesider for en nybegynder

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 31-03-11 12:04

Mange, der er stones webwriter, dreamveawer og notesblok for bare at nævne et par. Du kan også gå ind på www.html.dk/www.html.net og tage en tutorial.

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 60 point
Dato : 31-03-11 12:05
Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-03-11 12:13

Du kan bruge KompoZer http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-kompozer.php nederst på siden er der en guide til programmet og et link til download af programmet.

God fornøjelse

Kommentar
Fra : mikael.beck

Dato : 31-03-11 13:37

Microsoft office SharePoint designer 2007 (erstatter Frontpage 2003) er et udmærket gratis
hjemmesideprogram.

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 31-03-11 18:16

Jeg bruger one.com Der kan du få hjemmesideskabeloner og få oprettet dit eget webhotel ligeledes er der vejledning online, hvis du har problemer med installation. Ellers findes der flere gratis steder, men du bliver afhængig af disse steder på grund af reklamer.
Ellers vil jeg anbefale, hvis du har mod på det at bruge et hjemmesideprogran der hedder Joomla!

Gå ind og kig på denne side. Jeg har med stort udbytte arbejdet med dette hjemmesideprogram i halvandet år. Programmet hedder Joomla og det er gratis - open source. Til systemet er der et hav af gratistilføjelser. Det tager lidt tid at sætte sig ind i det, men der findes et par lærebøger - hæfter til systemet. Når du engang har fået sat dig ind i det er det 10 gange nemmere at redigere og videreudvikle siden. Siden virker lige som det du kan se på dr.dk eller politiken, men der er et hav af layoutmuligheder.
http://www.joomla.org/announcements/release-news/5350-joomla-161-released.html

Men alt sammen afhænger hvor meget mod du har til at involvere dig med det. Det er ikke så svært, hvis du følger de nævnte lærebøger. De giver anvisning trin for trin, som man bare skal følge.

Kommentar
Fra : jokajula

Dato : 01-04-11 06:16

Jeg er igang med at lre sharepoint designer det ser spændende ud. Vil gerne få en god start på at komme igang.

Kommentar
Fra : molped

Dato : 05-04-11 21:53

Hej!

Prøv Google Sites

http://sites.google.com

Alt foregår online og meget intuitivt.

mvh

Kommentar
Fra : mikael.beck

Dato : 06-04-11 00:06

Microsoft office SharePoint designer 2007 (erstatter Frontpage 2003) er et udmærket gratis
hjemmesideprogram.

--------------------------------------------------------------------------------
Jeg er igang med at lre sharepoint designer det ser spændende ud. Vil gerne få en god start på at komme igang.

OK skal du så ikke bare godkende mit svar?

Godkendelse af svar
Fra : jokajula

Dato : 18-04-11 05:02

Tak for svaret webnoob.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 18-04-11 10:56

Det var så lidt, er altid glad for at hjælpe.