/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Blokere nummer
Fra : Nik_
Vist : 1468 gange
80 point
Dato : 30-03-11 20:44

Nogen der ved hvordan man blokerer et nummer på en nokia 3710, således at nummeret ikke kan ringe en op og sende en sms'er?

Accepteret svar
Fra : clou

Modtaget 50 point
Dato : 30-03-11 21:07

Det kan man ikke - desværre - kunne godt selv ønske at jeg har muligheden

Clou

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-03-11 22:13

Prøv at ringe til din udbyder - det skulle kunne lade sig gøre - ved deres hjælp, men er dog ikke helt sikker

Kommentar
Fra : Jonassen

Dato : 30-03-11 22:42

Jeg kører med Nokia 5230. Der findes der en app. i OVI-storen der hedder "blacklist". Den giver dig forskellige muligheder.

Enten taster du nummeret ind som du vil blackliste både med opkald og sms eller du kan "whiteliste" så alle der ikke står på din positivliste bliver blokeret automatisk - som sagt, forskellige muligheder.

App'en koster omkring 40 Dkr. Men den kan nok ikke køre på en 3710 - desværre.

Tal med udbyderen eller opgradere.

Godkendelse af svar
Fra : Nik_

Dato : 05-04-11 09:02

Tak for svaret clou.