/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Stylesheets
Fra : martinchristiansen
Vist : 422 gange
30 point
Dato : 16-11-01 13:29

Jeg anvender GoLive 5.0 og har oprettet et site og et eksternt stylesheet. Problemet er, at jeg ikke kan se mit stylesheet i et preview i en browser. Jeg kan godt se ændringer på selve html-siden i GoLive, men altså ikke når jeg bruger en browser.
Håber på hjælp...

Kommentar
Fra : somar

Dato : 16-11-01 14:43

Bruger IEx eller Netscape?

Kommentar
Fra : martinchristiansen

Dato : 16-11-01 15:04

Jeg bruger IE 5.5

Kommentar
Fra : martinchristiansen

Dato : 19-11-01 12:56

Problemet er stadig ikke løst...

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 19-11-01 13:13

Hej igen
Har du prøvet, at gemme siden først og så se den direkte - altså uden previewen i en browser?
GoLive har noget med nogle fil-placeringer den ikke er så glad for i preview, hvor den ikke kender den rigtige sti.
ellers
GEM i goLive, opdater browser.

Mvh
Parkenss

Accepteret svar
Fra : PARKENSS

Modtaget 30 point
Dato : 19-11-01 13:13

Hej igen
Har du prøvet, at gemme siden først og så se den direkte - altså uden previewen i en browser?
GoLive har noget med nogle fil-placeringer den ikke er så glad for i preview, hvor den ikke kender den rigtige sti.
ellers
GEM i goLive, opdater browser.

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : martinchristiansen

Dato : 20-11-01 08:46

Har fundet ud af det. Det er fordi, at jeg inde i mit stylesheet har brugt mellemrum, da jeg skulle navngive en class. F.eks. ".class overskrift". Det må åbentbart ikke være mellemrum mellem ".class" og "overskrift".
Tak til dig, Parkenss, for flere gode bud på en løsning. Du får lige en stjerne for indsatsen...