/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Win 7, 64 bit
Fra : nesuno
Vist : 753 gange
50 point
Dato : 29-03-11 19:55

Har købt bærbar HP installeret med Win7, men der følger åbenbart ikke en cd eller dvd med styresystemet på, nu om dage :(
Jeg vil nu gerne have muligheden for at kunne formatere og installere igen, hvis det engang skulle blive nødvendigt, og godt nok er der en Recovery partition, men den fylder godt 16 Gb.

Spørgsmålet: Hvordan brænder jeg bare selve Win7 ned på en skive, ....hvis det kan lade sig gøre..??
Eller kan jeg bare få tilsendt en skive med Win7 fra Microsoft..?

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 29-03-11 20:59

Hvis du lige har købt computeren så kan du ringe til HP support og bede dem om at sende DVDen til dig og du skal bare sige det er til og geninstallere din computer, du skal ikke sige du bare gerne vil have den for en sikkerheds skyld.

Kommentar
Fra : nesuno

Dato : 29-03-11 21:09

Det lyder godt webnoob, du skulle vel ikke ha' en mail eller tlfnr. på HP-support?

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 50 point
Dato : 29-03-11 21:21

http://www8.hp.com/dk/da/home.html gå ind på den side, der er en knap oppe i højre hjørne med 2 skærme der overlapper hinanden og der står HP i en af dem, hold musen over og du har så alle muligheder for at kontakte HP.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 29-03-11 21:54

Eller så er der vel en skjult partition på harddisken der indeholder alle drivere, windows og hvad der nu skal være af software. Læs i din manual om hvordan du brænder den ud. De plejer at beskrive det.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 29-03-11 21:57

eller spørg her inde ved at oprette dig som bruger

http://h30434.www3.hp.com/psg/

Godkendelse af svar
Fra : nesuno

Dato : 29-03-11 22:35

Tak for svaret webnoob.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 30-03-11 11:48

Det var så lidt, har du fået bestilt en DVD med windows?