/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
alt for fedt
Fra : bublebee
Vist : 530 gange
100 point
Dato : 29-03-11 14:59

vi er blevet inviteret til italien i uge 26 - til den tid er jeg 27 uger henne i min graviditet :)
Hvilke forholdsregler bør man tage ?
Må jeg bade på stranden - og i poolen ved huset ?
Hvad skal man ellers tage hensyn til ??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-03-11 15:38

Du kan gøre hvad du har lyst til - selvfølgelig med omtanke, ikke noget med elestikspring eller trampolin..

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 29-03-11 15:40

hehe herre øv nordstedt, det var ellers lige det jeg havde planlagt gg.
Ej det er dejligt at høre, for havde da været trist hvis man ikke måtte bade eller sådan noget.....

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 29-03-11 15:53

Du må stort set alt det du kan holde til. Det største problem kan blive varme, der er varm i Italien på det tidspunkt.

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 29-03-11 15:55

så må jeg ud og have noget godt sommertøj der ik er så varmt :) - og en good solcreme :)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-03-11 16:03

Og glæd dig til deres is, den er bare det bedste

Rigtig god tur --- må vi få af vide hvor i Italien du skal hen??

Ps.... når du solbader, så hold øje med om du er en af dem, der får de der brune plamager, de er ikke sådan at få bugt med, men er meget almindelige for gravide (kan undgåes når du bruger en solcrem med høj faktor)

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 29-03-11 16:21

vil bruge solcreme med høj factor for bliver let solskoldet.
Mener det var nær rom et sted :)

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-03-11 16:50

Og drikke vand......................masser af vand.

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 29-03-11 16:55

nok en god ide ja :)

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 29-03-11 18:51

Gør havd du vil, det gør jeg.
Spørg ikke i dette forum, men spørg en jordemoder eller en læge. De vil kunne komme med en masse gode ideer, som du selvfølgelig ikke behøver at rette dig efter.

hawaii7

Kommentar
Fra : transor

Dato : 29-03-11 18:52

Hvis du ellers er sund og rask skal der ikke tages særlige hensyn.
Hvis du skal flyve, skal du spørge flyselskabet om de har restriktioner . Nogle selskaber sætter meget restriktive grænser .

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-03-11 19:01

Citat
Spørg ikke i dette forum, men spørg en jordemoder eller en læge

Kandu er da et relevant sted at spørge, vi er faktisk temmelig mange mødre

Citat
Hvis du skal flyve, skal du spørge flyselskabet om de har restriktioner . Nogle selskaber sætter meget restriktive grænser .

Dette er kun tilfældet, hvis der er komplikationer, eller meget tæt på fødslen

Kommentar
Fra : transor

Dato : 29-03-11 19:45

Nej Nordsted
Der er stor forskel på flyselskaber . Nogle forlanger lægeattest fra uge 28. Og det når hun vel inden hun skal hjem.
Det er under alle omstændigheder værd at spørge.

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 29-03-11 20:39

vi skal køre derned i egen bil - og jo spørger jo her for at høre jeres meninger og erfaringer