/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
til Birgitta
Fra : vienne
Vist : 654 gange
100 point
Dato : 29-03-11 08:56

Du fik ingen point for dit gode råd vedr. rengøring af fliser. Hcvis du svarer på denne besked vil jeg på den måde få givet dig det du fortjener - beklager ulejligheden
Hilsen Vienne

Accepteret svar
Fra : Birgitta

Modtaget 100 point
Dato : 29-03-11 13:06

Hej, vienne.
Har du prøvet at løfte en enkelt flise op, så du kan se bagsiden? Jeg håber at de er lige så nye at se på som mine..

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-03-11 13:19

Det er squ da noget underligt, først at annullere spørgsmål, og så oprette et andet for at takke!
http://www.kandu.dk/Spg154510.aspx

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 29-03-11 13:32

Ja, men det var jo en fejl, klaudi... Hvis man kommer til at trykke på annuller, så kan man jo ikke gøre det om i tråden.

Kvikt nok, at vienne selv blev klar over det..

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-03-11 13:56

Ok hvis det er fejl, men hvorfor så skrive
Citat
Jeg har fået mange gode svar og har fundet en løsning på mit spørgsmål, og annullerer derfor dette spørgsmål

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 29-03-11 14:18

Jeg ved ikke rigtig hvad der sker, når man trykker "annuller".. Hvis der dukker et vindue op hvor man kan skrive en besked, så er det måske DET, der er sket?

Lidt spøjst formuleret..
--Derfor KAN det også kun være en fejl..
Hvad mener du ellers kunne være formålet med først at annulere et spørgsmål, og derefter give points for et af svarene, Klaudi?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-03-11 14:32

Citat
Hvad mener du ellers kunne være formålet med først at annulere et spørgsmål, og derefter give points for et af svarene, Klaudi?

Ja det er jo et godt ?, der kommer nok snart et svar fra vienne

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 29-03-11 15:03

Vienne kan da ikke svare på, hvad DU mener og tror, Klaudi.....

Jeg spørger dig om hvad DU mener...

Jeg kender godt viennes svar.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-03-11 15:32

Citat
Vienne kan da ikke svare på, hvad DU mener og tror, Klaudi.....

Det ska' hun squ da heller ik', nu er det da gået over i hat og briller

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-03-11 15:33

Citat
Jeg kender godt viennes svar.

og hvor fa'en kender du det fra

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-03-11 15:36

nåe nu fik jeg squ skrevet "hun", aner jo jo ik' hva' model det er

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-03-11 16:41

min søster birgitta er med i danmark, får jeg så de points ?

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 29-03-11 17:16

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-03-11 19:13

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 29-03-11 20:02

Hold da op med at være så nævenyttige. Beskeden er til Birgitta.

Vienne prøver bare at gøre det godt igen. Kom til at annulere.

Det er jo ikke alle der så vant til at færdes her, og ved præcist hvordan man gør.

Slut og prut og færdig.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 29-03-11 20:43

tak.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-03-11 20:45

Er der nogen der er nævenyttige her!?

Konstaterede bare:

Det er squ da noget underligt, først at annullere spørgsmål, og så oprette et andet for at takke!

Slut prut finale

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-03-11 20:46

sæl tark

Godkendelse af svar
Fra : vienne

Dato : 29-03-11 21:20

Tak for svaret Birgitta.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 30-03-11 12:36

Tak for accepten af mit svar, vienne..