/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
windows live Movie Maker
Fra : biksemad
Vist : 785 gange
105 point
Dato : 28-03-11 23:48

Hej jeg sidder her og roder med billeder, og jeg har lavet en lille film med efekter og det hele, men jeg vil gerne have filmen til og starte fra den amden ende.

Jeg kopierer billederne,og små filmene over ved og markerer det jeg nu vil have, fra windows live Photo Gallery, over i Window live Movie Maker, men lige meget hvordan jeg markerer det starter det for den forkere ende jeg vil jo gerne have det ældste først,hvordan gøres dette ?

Mvh Biks

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-03-11 00:37

Når det er lagt i tids linjen kan du trække og slippe de enkelte klip hen hvor de skal være...

Kommentar
Fra : biksemad

Dato : 31-03-11 12:56

nu har jeg måske 120 billeder og film, det er ikke bare sådan og bytte det hele om , jeg kan ikke forstå at man ikke bare kan få den til og starte for den anden ende så passer pengene ?

Nu skriver den forøvrigt også om filmen skal være i standard (4:3) eller widescreen (16:9) nu er det digitale fotos og små film fra det digitale kamera og de skal ses på en 40 tommer fladskærm lcd full hd, hvad skal jeg vælge her så kvaliteten bliver bedst ?

Mvh Biks

Kommentar
Fra : biksemad

Dato : 01-04-11 07:28

Nu har jeg fundet løsningen , der var en knap længere inde i programmet der hedder omvendt sortering , så det er super .

Men hvilken standard (4:3) eller widescreen (16:9) er den bedste kvalitet, når det skal afspilles på en 40 tommer fladskærm lcd full hd ?

I det hele taget så kvaliteten er bedst ?

Hviket program er bedst til redigering af film og billeder , og nemt et andet alternativ ?

Mvh Biks

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-04-11 11:57

Det kommer jo an på hvad dine billeder og film er, hvis det er 4:3 og du laver det i 4:3
og du så viser det i 16:9 bliver billedet trukket ud og det kan komme til at se helt forkert ud

Så prøv dig frem

Kommentar
Fra : biksemad

Dato : 02-04-11 22:48

ok

Hviket program er bedst til redigering af film og billeder , og nemt et andet alternativ ?

Mvh Biks

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-04-11 23:01

Jeg bruger Powerdirector 8 og Ulead Videostudio 8 på min XP

Magix Movie på Win 7

Kommentar
Fra : biksemad

Dato : 03-04-11 08:51

Magic movie på windows 7 fås det på dansk og hvor og er det gratis ?

Mvh Biks

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-04-11 09:27

Det er ikke gratis og ikke på dansk
http://www.magix.com/fi/dk/movie-edit-pro/

Kommentar
Fra : biksemad

Dato : 03-04-11 11:28

ok , men kan du varmt anbefale programmet, og er det nemt og gå til ?

Mvh Biks

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 105 point
Dato : 03-04-11 13:38

Ja det er egentlig rimeligt nemt, find video klip på pc, træk dem ned i tidslinjen,
tilføj diverse effekter, gem som en ny videofil, eller brænd en dvd med menu

Godkendelse af svar
Fra : biksemad

Dato : 03-04-11 16:57

Tak for svaret Klaudi det var super