/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
komme ud af tdc grådige klør.
Fra : kirsoe21
Vist : 560 gange
20 point
Dato : 28-03-11 16:59

er der nogen her der kan hjælpe? jeg har en far på 81 der absolut ikke har brug for en fastnet tlf. han bor desværre langt fra mig så jeg har ikke mulighed for bare at køre derned. men kan man ikke opsige abonnementet pr. mail eller sende et brev. han er ikke rigtig rask så han kan ikke bare sidde og vente i tlf eller køre fil en tdc butik. håber der er nogen der kan hjælpe.

Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 30 point
Dato : 28-03-11 17:05

Det nytter ikke at køre til en TC butik, de vil ikke hjælpe med opsigelse.

Du må ringe for ham, og så kommer du ind i en kø, hvor afbestillinger er underbemandet,
da jeg afbestilte i efteråret, blev jeg ved i næsten en halv time, men jeg er nu uden fastnet

Din fars sidste og dyreste fastnet opringning...

Godkendelse af svar
Fra : kirsoe21

Dato : 28-03-11 17:11

Tak for svaret svendgiversen.

Kommentar
Fra : HUGO-BØRGE

Dato : 28-03-11 17:12

Han kan flytte sit fastnummer til Telenor (Sonofon) og de sørger for opsigelsen 1 mdr. varsel.

Selvfølgelig kan han opsige sit abn. pr. brev. Der står ikke noget i abn. vilkår om at du ikke kan opsige dit abn. pr. brev. Hvis man ikke kan pr. mail eller brev hvordan skal man så opsige sit abn.?

Med venlig hilsen
HUGO-BØRGE

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 28-03-11 17:12

Selv tak,

husk din fars abonnements nummmer inden du ringer...