/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Støvsuger
Fra : Heidi-Ho
Vist : 974 gange
100 point
Dato : 28-03-11 14:19

Trunten var ked af det.....
"Min støvsuger er ikke mere værd" sagde hun.

"Jamen kvinde dog, så kig dog i Gul og Gratis - eller den i blå avis, og se om du evt. kan finde en god brugt støvsuger til en billige penge. Hvor svært kan det være"?

Så kom der ellers en svada om hendes veninde Gurli, som lige havde fået en spritny støvsuger af hendes mand..og bla..bla..bla..bla.. og jeg ska' komme efter dig, ska' jeg......bla..bla...

"Nårh, fandt de en på Gul og Gratis eller hvad.?"

"NEIIIIIJJJJJJJ.!!!!! bla. bla....bla...bla.. bla...bla.... som helt ny...bla..bla.. bla...bla.... El Giganten og den bla... bla.... bla... bla... bla... suger godt."

Nå enden på det hele blev- at selvfølgelig fik trunten lov til at købe en spritny støvsuger.
Jeg troede i min naivitet, at hun købte en støvsuger i 250 - 300 kroners klassen....
Hallooo, det sku' jeg da lige hilse og sige, at det gjorde hun ikke - så langt fra da.
Trunten havde investeret i en Nilfisk Exstreme....til den "lave pris" af små 3000 kroner - købt i Hvidt og Kvit.

Trunten var glad da hun kom hjem. Hun små nynnede "Heksedansen"
- I ved, den der melodunte, hvor der synges " Her kommer mutter med kost og spand"
Ind imellem stampede hun takten med foden på støvsugerkassen , efterfulgt med et "tjuhej for dig og mig" Jo, der var atter glæde i det lille hjem, langt derude på landet.

"Fatter....Fatter, nu skal du bare se hvad den kan.!" Sagde hum euforisk, alt imens hun riggede dyret til.
"DER ER PARKERING PÅ.!!!!!- Og så suger den igen ligeså snart du tager fat slangen".

"Hmmmm....Det skulle du fame også lære"... Mumlede jeg for mig selv.

Nu gik trunten i gang med at støvsuge - hold da helt fast, hvor den Nilfisk kan suge.

Hmmmmm....nu overvejer jeg, at måske sku' jegstykke en lille annonce sammen, hvori der står;
Blondine, i model Extreme søges til sugejob.
Ingen hindring, Hvis du er tandløs.

Send venligst foto af læberne.

Og nu til spørgsmålet.........Det bestemmer i sku' selv.....Fyr løs gutter og gutterinder.

Mvh.

HH.
Venter på vacuum

Kommentar
Fra : kryds

Dato : 28-03-11 14:40

- findes der grænser for hvor vulgær man har lov til at være ?

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 28-03-11 14:49

Åh stakkels Kryds da........

Du svarede i "sexbrevkassen"
Citat
Ak ja - den gode gamle leg. Nogle græder, andre puster og stønner eller sover - selv går jeg somme tider og sukker efter det...
Såeeee Kryds....jeg ville blot hjælpe dig lidt vej.....

Mvh.
HH

Accepteret svar
Fra : Tonganeseren

Modtaget 100 point
Dato : 28-03-11 15:21

Bortset fra det, så kan en god støvsuger bruges til at vacuumpakke kød til nedfrysning. Så fylder det mindre.
Maskinparken i fruens køkken? Det er forrygende. Foodprocessor, stavblender, frugtpresse, vaffeljern, piske/røremaskine, toastmaskine etc. etc.
Jeg indrømmer, at foodprocessoren ændrede mit liv. En stak gulerødder forvandles på et øjeblik til noget spiseligt, løg maltrakteres på et spiltsekund - og i stedet for manuel behandling af grøntsagerne, går det hele som en leg.
Jeg elsker vores foodprocessor. Og kødhakkeren - I Guder hvor er det lækkert at se det skære kød blive forvandlet til lækkert fars.

Min private støvsuger i værkstedet er en gammel Hoover Sensotronic - og den fungerer upåklageligt. I øvrigt hemntet på genbrugspladsen.
Men - OK! tre tusser for en støvsuger er nok lige i overkanten; men nu er hun squda glad.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : grow

Dato : 28-03-11 15:28

Lige en ikke helt ny historie, som kryds ikke må læse.

Bondemanden havde fået et nyt malkeanlæg og syntes det virkede fint. En da kunne han ikke dy sig men ville lige prøve hvor godt det sugede.
Det var dejligt men efterånden blev han godt øm og ville stoppe det igen. Det kunne han ikke og efter nogen tid måtte han tilkalde hjælp af konen. Han sagde "skynd dig at ringe til forhandleren og spørge hvordan jeg stopper det igen" Efter lidt tid kom hun glad tilbage og sagde " Det skal du slet ikke tænke på, den stopper selv når spanden er fuld"

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 28-03-11 16:01

Nu vil jeg lige give dig et par visdomsord.............

Koste hvad det vil -bare kvinden morer sig............ Se det er et motto jeg lever efter ,jo før du vænner dig til dette desto før bliver der ro i huset...

Have a " sucking " good day

Mvh

sverola

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 28-03-11 16:31

Citat
Og nu til spørgsmålet.........

- er den champagne-farvet ?

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 28-03-11 17:06

Ak ja en for sent udløst pubertet har mange udtryksformer so wie so.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 28-03-11 18:47

Stouenberg spørger; Mm den er champagne farvet.......
Støvsugeren er sølvgrå.

Citat
Ak ja en for sent udløst pubertet har mange udtryksformer so wie so.

Mvh
BW
Hmmmmm.......Njaar, jeg mener ikke at pubertets- problemer har noget at gøre med talemåden. Er det ikke mere på det fysiologiske plan, man kan tale om pubertets-problemer.?
Det mener jeg da.

Mvh.
Nu med renvasket.......hmmm......tæer.
Har lige været i bad....

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 28-03-11 19:34

Naaej måske ikke, nok nærmere et imæginært forkvalket kvindesyn, contra et vulgært ego mandsideael, som d.d. er lidt forældet, mest grundet udøverens manglende eget selvværd, og trang til selvhævedelse på andres bekostning, gerne latterliggørelse overfor " sagen " for at gøre sig forståelig.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 28-03-11 20:37

VorHerre bevares dog... Tænk sig, at en fiktiv historie kan skabe så meget røre i de bornertes andedam.
Jeg mener nu ikke, jeg "selvhævder" mig på andres bekostning.......tværtom

Hallllooooooooo vi skriver år 2011 - snerpernes tid er for længst forbi......

HH.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 28-03-11 21:25

Prøv lige at suse ind på Jagtformidlingen (www.jagtformidling.dk). Find debatforum og derpå Jagt i Udlandet. Første punkt på spisesedlen hedder "Sådan skal man ikk`gøre" af ULL (alias jesper Schytte). Så vender det store brede danske grin tilbage.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 29-03-11 09:07

- men det er en fremragende effektiv støvsuger...

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 29-03-11 10:34

Vedr. omtalte pamflet på jagtformidlingen.
Her skød Ull sig....igen i foden.
Og æææh......hvem husker ikke hans "berømte" bjørnejagt.

Stouenberg - jeg har aldrig oplevet en støvsuger med et sug, som denne Nilfisk.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 29-03-11 13:12

"Og æææh......hvem husker ikke hans "berømte" bjørnejagt".

Åh ja! Der, hvor han skød til noget der lignede en bjørn.

Mvh.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 29-03-11 13:17

Ja, han opdagede et eller andet imellem nogle buske og træer, som han antog for at være en bjørn,
og så fyrede han ellers løs...Selvfølgelig - uden at ramme.
Han skal prise sig lykkeligt over, at det ikke var et menneske han antog for at være en bjørn.

HH.

Godkendelse af svar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 29-03-11 13:29

Tak for svaret Tonganeseren.

Også tak til Kryds og BW, for deres moralske bræk.

Mvh.
HH.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 29-03-11 13:48

Mange tak for POING.

Får man ikke ram på bamsen, får man en ordentlig "bjørn på".

Personligt skyder jeg kun dyr, jeg selv + familien agter at spise.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 29-03-11 13:53

Jeg forlanger sol og varme - NU!!!! - og ikke om en uge.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 29-03-11 16:58

Er der et gran af sandhed i dette klip.?

http://www.youtube.com/watch?v=PI-yXbPXSrI

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 29-03-11 17:03

Sandelig også de bedste hilsner til dig og din ujagtlige mavevendning, med deraf ilde odeur, Don Juan, H.H.. Der er forskel på snerpethed og plathed ikke sandt.
Mvh
BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 29-03-11 17:32

Mangfoldigheden huserer i bedste velgående - i alle brancher. Må jeg her nævne Folketinget. Her trives revel og krat i bedste velgående. Her findes højt uddannede og nogle enkelte intelligente ekspemlarer af racen Homo Sapiens, men der findes Gudhjælpemig også det modsatte. Der findes dygtige tømrere - og der findes klamphuggere.
I hjemmeværnet finder vi tumper såvel som seriøse medlemmer, men sådan er vilkårene, når den brede befolkning inddrages.
Det viste klip er naturligvis en parodi på Hjemmeværnet - omend en morsom af slagsen.
Hjemmeværnet er en nødvendighed i et demokratisk samfund, hvor vi i fremtiden vil se militærfascismen stikke sit hæslige hovede frem. Man kan manipulere med "lejesvende" - men ikke med et bredt udsnit af den danske befolkning, og det er det Hjemmeværnet består af.
Der kan sagtens findes eksemplarer på det glade vanvid i værnet, men generelt fungerer det fint, blot medlemmerne til stadighed mindes om, at det ikke kun er på grund af det "sociale samvær" at værnet er etableret.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 29-03-11 20:44

Vel skrevet, Tonga.

BW, jeg bliver altid så ked af det, når nogen - og især den type menneske du repræsenterer, gør sig til dommere over hvad der er plat - og hvad der ikke er plat.

Da jeg skrev ovenstående pamflet, gjorde ingen menneske skade.
ØØhhh....nu er det vel ikke sådan at du tror, at jeg er gift med ovenstående type kvinde - alias Trunten.???? Så er du endnu mere naiv end jeg først antog.

Tilbage til plathederne.
Gør mig en tjeneste, BW. Læs dine egne indlæg igennem, og du vil opdage, at dine indlæg hovedsalig består af direkte platheder - oven i købet, grovkornet platheder, der kun har et formål, nemlig, at skade et andet menneske.

Vedr. Hjemmeværnet.
Alt satire indeholder naturligvis et gran af sandhed. Der findes snotdumme hjemmeværnsfolk - og der findes masser af snotdumme jægere.
Men i øvrigt synes jeg, at hjemmeværnet har sin berettigelse - ligesom jagt har sin.

Mvh.
HH.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 30-03-11 13:15

Men bortset fra det...........Så suger Nilfisken edderhuggeme godt.
(Altså på gulvtæpper, klinker...etc.... etc......Jeg nævner lige hvor den suger henne - ellers lyder det plat og vulgær)

Når der er støvsuget - så er der støvsuget - osse i ordets bogstaveligste forstand.
Støvsugereren var dyr - ja, men alle pengene værd. Her får man hvad man har betalt for.

Yes, det var det jeg ville.....Haaaaaaaiiii.!

HH.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 30-03-11 16:41

Ja ja H.H. ,sikke dog nogle selvbestaltede evner du besiider, det må kunne føre vidt i din egen lille fantasiverden.
Hvis man læser dine ønsker for andre mennesker, og vendekåbe egenskaber har jeg vist en del at stræbe efter, men ønsker næppe din status, hverken på dit menneske eller jagtsyn.
Kan du ikke holde mig lidt ude af dine skønlitterære fantasier.
Støt dig til din nye mentor. han er vist tæt ved hånden

Mvh
BW

Kommentar
Fra : kryds

Dato : 30-03-11 17:06

Måske har jeg misforstået hvad formålet med dette medie er - troede engang der var en eller anden form for seriøsitet i det hele. Er nu kommet til den slutning, at der er en del fjollerikker som savner indlæg fra en vis hr. BB1 til at føle sig på niveau med. Men okay - kan det være en trøst må disse herrer da for min skyld gerne bruge KANDU som medie til at komme af med deres umådelig store viden om emner som kan synes interressante for åndeligt mindrebemidlede, kunne blot ønske denne aktivitet måtte foregå under en anden hovedmenu, så kan der blive plads til emner omhandlende jagt hvor disse hører hjemme.

De bedste hilsener og ønsker om god bedring - kryds

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 30-03-11 20:11

Citat
Hvis man læser dine ønsker for andre mennesker, og vendekåbe egenskaber har jeg vist en del at stræbe efter, men ønsker næppe din status, hverken på dit menneske eller jagtsyn.
BW, jeg er ked af at skrive det, men du når aldrig op på på min status - du er nødt til at blive der, hvor du nu engang befinder dig - desværre.
Vendekåbe, ja det er jo et af dine yndlings udtryk - ved du egentlig hvad ordet betyder.?
Citat
Kan du ikke holde mig lidt ude af dine skønlitterære fantasier.
Hmmm...jeg mener absolut ikke, jeg har rodet dig ind i min "skønlitterære" verden
Det er ikke alumnernes liv og færden jeg har beskrevet.

Kryds, du ønskes selv god bedring.......Du ved hvad jeg hentyder til

HH.