/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
I Outlook kan ikke få adgang via link ?
Fra : import1995
Vist : 625 gange
20 point
Dato : 28-03-11 09:49

Handlingen er blevet annulleret pga begrænsninger på computer, kontakt systemadministrator...
det er den besked jeg får når jeg klikker på et link i en mail ????, hvad er der lige sket her, jeg har ingen begrænsninger på min konto .. kan nohen hjælpe ..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-03-11 10:04

Du har installeret en anden browser der har overtaget proceduren.....

Outlook refererer til en forkert browser....

Accepteret svar
Fra : EA_HS

Modtaget 20 point
Dato : 28-03-11 12:29

Prøv at kikke op i menulinien / funktioner / internetindstillinger /
vælg fanebladet ’programmer’,…
her kan du se, og ændre din email til outlook express,
og se hvilken browser der er valgt,

går ud fra du kører windows XP,.. da windows 7 ikke har outlook som standart,

din email indstilling kan fx. være ændret ved en evt. opdatering.

Godkendelse af svar
Fra : import1995

Dato : 28-03-11 12:39

Tak for svaret EA_HS.