/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
computer til World of warcraft
Fra : burhenne
Vist : 650 gange
200 point
Dato : 28-03-11 09:02

hej!!!
Jeg har en søn på 9 år der har sparet 6000kr. op, han vil gerne spille W.O.W. Er det muligt at få en computer der kan trække spillet til den pris. Han har skærm, mus og tastatur så det er kun selve computeren han mangler. jeg vil gerne vide hvad mærke og evt. hvor man kan købe den
venlig hilsen
Brian

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-03-11 09:39

Ethvert "mærke" kan bruges - indmaden kommer fra de samme fabrikker.....

Enhver computerforretning eller stormagasin kan levere en til den pris.....

Citat
Han har skærm, mus og tastatur

Det skal du så ikke forvente kan bruges hvis det er "gammelt" arvegods fra farmand.

Meeeeeen er det nu det rigtige at bruge en 9-årigs penge på om 2 år skal der noget endnu bedre til, de er krævende i den alder.....

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 28-03-11 11:23

Nu er wow ikke det spil som kræver allermest af ens hardware...derfor kan alt bruges herfra..næsten alt:

http://www.elgiganten.dk/catalog/pc-hardware/dk_stationar_computer/stationar-computer

Accepteret svar
Fra : alan57

Modtaget 200 point
Dato : 28-03-11 12:52

Hej burhenne, hvis det var mig der havde en på 9 der ville spille wow; ville jeg købe en brugt stasionær pc og sætte et lidt stort grafikkort i, (kan også fås brugt i bla; den blå avis, har selv købt et par stykker og de er 100% iorden, altså grafikkort).
På den måde får du en pc der er billig og som kan peppes op når han om nogle få år vil have lidt mere knald på, plus om nogen tid er han så ældre og sparet mere op og kan så købe en pc, han er mere tilfreds med, så kender han jo også lidt mere til pc,er selv.
Sådan villle jeg altså gøre.
MVH.
alan57

Godkendelse af svar
Fra : burhenne

Dato : 01-04-11 09:20

Tak for svaret alan57.