/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Skoda Octavia Combi 1.2 TSI Ambiente....
Fra : bimbobo2
Vist : 721 gange
100 point
Dato : 27-03-11 17:44

Hej,
det er svært at finde ud af om Octavia Combi Ambiente 1.2 TSI har en radiofjernbetjeningen i rattet.. Nogle billeder viser det, men er måske taget fra andre modeller.
Billederne på Skodas hjemmeside under Ambiente modellen viser den også, men i standardudstyret er ikke nævnt. Så jeg er ikke sikker på det.
Ejerne af sådan en model kan be/afkræfte om det er med eller ej. (Kun ejerne og dem som har direkte kendskab til det.
På forhånd tak.

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 27-03-11 19:28

Den fås med:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=138944162&pageNumber=2&__lp=34&scopeId=C&sortOption.sortBy=specifics.firstRegistration&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.makeId=22900&makeModelVariant1.modelId=10&makeModelVariant1.modelDescription=1.2&minPowerAsArray=74&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=86&maxPowerAsArray=KW&fuels=PETROL&negativeFeatures=EXPORT&tabNumber=2

Og uden:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=143546375&pageNumber=1&__lp=7&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=22900&makeModelVariant1.modelId=10&makeModelVariant1.modelDescription=1.2+TSI+Ambiente+&negativeFeatures=EXPORT&tabNumber=2

Du kan prøve at gå striben igennem, om der er nogen sammenhæng i hvad det hedder:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?isSearchRequest=true&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&lang=de&scopeId=C&_features=on&bodyStyleRadio=on&makeModelVariant1.makeId=22900&makeModelVariant1.modelId=10&makeModelVariant1.modelDescription=1.2+TSI+Ambiente+&makeModelVariant2.makeId=&makeModelVariant2.modelDescription=&makeModelVariant3.makeId=&makeModelVariant3.modelDescription=&minFirstRegistrationDate=&maxFirstRegistrationDate=&numberOfPreviousOwners=&minMileage=&maxMileage=&minPowerAsArray=&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=&maxPowerAsArray=KW&minPrice=&maxPrice=&export=NO_EXPORT&vatable=&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&ambitCountry=&zipcode=&climatisation=&numSeats=&doorCount=&emissionClass=&emissionsSticker=&airbag=&adLimitation=&daysAfterCreation=&usageType=&usedCarSeals=

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 27-03-11 19:33

Når du kigger her:
http://www.skoda.dk/pdfgen/pdfgen.asp?action=Accessories&strModel=Octavia

Tror du så ikke det er det der hedder:
'Lille læderpakke - styring af radio/DSG*'

Kommentar
Fra : bimbobo2

Dato : 27-03-11 19:36

tak for svaret og links..
Jeg skal ikke have DSG modellen.. plus er der måske forslel om den i Tyskland
har mere "standard" udstyr end i DK..

Mvh

Accepteret svar
Fra : PrivateDK

Modtaget 100 point
Dato : 27-03-11 21:25

Helt enig.
Tror ikke det er standart i DK.
Der er også pakken '
Lille læderpakke - Radiostyring inkl. MaxiDot' i den danske jeg har linket til længere oppe over ekstraudstyr.
Det er nok en del af et læderrat.

Kommentar
Fra : bimbobo2

Dato : 28-03-11 15:44

Tak... det er korrekt.. koster ekstra.
Det er første gang jeg ser en bil i den prisklasse uden raío betjening i rattet.
Selv min egen "billigste" Clio har den

Godkendelse af svar
Fra : bimbobo2

Dato : 28-03-11 15:45

Tak for svaret PrivateDK.

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 28-03-11 19:53

Det har min gamle Xsara fra 2000 også. Tror det er fordi de er franske. Hvor Skodaen er 'Tysk'