/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
install appz på htc tattoo
Fra : frederikshavn
Vist : 943 gange
100 point
Dato : 27-03-11 17:18

sidder med en htc tatto, og kan ikke rigtigt finde ud af og hente og install appz på den,please help me

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-03-11 17:27
Kommentar
Fra : frederikshavn

Dato : 27-03-11 17:30

nu er nok lidt dum har instal det på min pc og hvad gør man så

Kommentar
Fra : xou

Dato : 27-03-11 17:43

hej frederikshavn !
jeg har osse en htc telefon.
1:)i menu er der en der hedder marked
2:)du bliver bedt om at oprette en gmail ads. gør det,og
3:)når du har gjordt det kan du hente fra marked,hvor der er masser af appz - men
4:)det slutter ikke herfor den email @gmail.com du har oprettet f.eks frederikshavn@gmail.com
(hvis jeg skal lave en til dig) kan du log ind med på
http://market.android.com/ og
5:)når du vælge appz her og har logget ind og din telefon er på internettet bliver de HELT AUTOMATISK INDSTALLERET PÅ DIN MOBIL - altså du sidder ved pcen på marked og din mobil er tænt.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-03-11 17:47

Du henter app med telefonen, de ligger så i mappen Download som er på micro SD kort, find og åben mappen og tryk på Installer, det var ikke så svært vel?
hvis du har hentet apps ned på din computer så skal du have dem over på telefonens micro SD kort og installere derfra

Kommentar
Fra : xou

Dato : 27-03-11 17:52

mere info om mit pk 5 her -----> http://www.kandu.dk/dk/Tip21500.aspx <------