/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
sebastian
Fra : xtx
Vist : 759 gange
100 point
Dato : 15-05-03 17:01

hvor på nettet kan man få akkorder til sebastian...?? ham med ronja røverdatter osv...

knuz xtx

Kommentar
Fra : 1april

Dato : 15-05-03 17:17

Tror ikke det findes på nettet. Se http://www.kandu.dk/dk/spg/8003

Kommentar
Fra : markdkk

Dato : 15-05-03 17:42

Dit link virker ikke

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 15-05-03 17:53

Det duer fint på min!

Accepteret svar
Fra : tHe_NeArD

Modtaget 100 point
Dato : 16-05-03 00:19

har du søgt på biblioteket....du ved....der hvor de har en masse brændbart papir...

Kommentar
Fra : xtx

Dato : 16-05-03 12:13

jo tak jeg skal forsøge...

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-10-03 09:15

Hvad med at lukke denne tråd xtx, den er noget gammel efterhånden?

Kommentar
Fra : xtx

Dato : 22-10-03 21:23

hvorfor..?? har endnu ikke fået et svar som jeg virkelig kan bruge til noget.. aldrig ked af at få et svar som kunne inspirere til noget...

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 23-10-03 10:48

Nej, det kan du have ret i xtx, jeg bliver også helt inspireret. Hvorfor også søge at finde et svar til dig. O-reaktion fra dig i mere end fem måneder og 0-lukning af spørgsmål.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 23-10-03 11:34

http://www.mor-far.dk/blandet/sangbog/sange.asp?Q=A

egentlig gad jeg ikke, men Sebastian er repræsenteret i denne sangbog, med blandt andet Hodja fra pjort og når lyset bryder frem.

Det nemmeste er at gå på biblioteket (men det havde du jo fået at vide), noder er beskyttet af ophavsret og ligger derfor ikke og flyder på nettet, når kunstneren kan få penge for at udlåne på biblioteket og for at sælge noder i boghandelen.

Kommentar
Fra : xtx

Dato : 24-10-03 23:03

okay fair nok.. men hvorfor vil du så absolut have dette spørgsmål lukket...

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 27-10-03 08:29

Fordi det er uhøfligt ikke at give respons på svarforsøg. Du lader denne her stå åbent i fem måneder, selvom du faktisk havde fået det korrekte svar. Meningen er at man lukker et spørgsmål, når der er faldet et plausibelt svar. Faktisk undlader over 50% af kandu-brugerne at lukke svar til mægtig stor irritation, for dem der godt kan hitte ud af det.

Hvorfor du ikke vil lukke, må stå hen i det uvisse. De sølle hundrede point du har sat på højkant er tabt for dig, men en svarer får dem som superpoint når du accepterer. Desuden vil du selv få returpoint igen - når spørgsmålet er lukket - hvis nogen køber svaret.

Prøv at søg på lukke spørgsmål. Der må ligge en særdeles bunke "raserianfald" i kandu og smalltalk.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-12-03 13:29

Nu har dette spørgsmål stået åbent i over et halvt år. Dette finder jeg ikke rimeligt og fjerner hermed abonneringen på det (dvs jeg modtager ingen mails om nye kommentarer, og får spørgsmålet fjernet i min profil, hvor der så ikke står gamle ikke-godkendte spørgsmål og roder).

Spørgsmålet burde for længst være blevet lukket med et tryk på ”accepter kommentar som svar” af xtx, som dog føler sig hævet over almindelig høflig optræden her på kandu.

Points’ene er brugt i det sekund man spørger, så der er ingen grund til ikke at acceptere en af kommentarerne.

Kommentar
Fra : markdkk

Dato : 18-12-03 17:04

er 3773 den samme person som 1april???????????

Kommentar
Fra : 1april

Dato : 19-12-03 18:52

Nej det er ikke sammme person,hvorfor spørger du ?

Godkendelse af svar
Fra : xtx

Dato : 20-12-03 12:51

Tak for svaret tHe_NeArD.