/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
hvilken tv serie?
Fra : Black_megan
Vist : 675 gange
35 point
Dato : 26-03-11 12:16

Beklager hvis jeg har malplaceret spørgsmålet.. :) Jeg har set Friends, Lost, Entourage og elsker alle de tre serier.. nu vil jeg gerne se en ny serie, men hvilken skal det være..?? :) det må meget gerne enten være som entourage og friends en hyggelig gruppe man følger og kommer til at holde helt af, eller som Lost være fuld af overraskelser og spænding.. :)

Det skal dog ikke være nogen af de følgende:
how i met your mother
according to jim
Fawlty towers
2 and a half men
scrubs
prison break
beverly hills 90210

Nogen der kan hælpe? :)

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 26-03-11 12:39

Mad Men

Accepteret svar
Fra : jqb

Modtaget 45 point
Dato : 26-03-11 13:00

Hvis du har mod på gyser/krimi/soap/mystik er Twin Peaks efter min mening stadig den bedste, men den er ganske vist 20 år gammel, så nogen føler måske den er lidt langsom.
http://www.imdb.com/title/tt0098936/

Buffy The Vampire Slayer er på trods af det lidt platte navn en fantastisk serie - den er sjov, medrivende og rørende. Serien har fantastisk dialog, hovedpersonerne er sympatiske og komplekse, og afsnittene bliver generelt bedre og bedre gennem de syv sæsoner den varede.
http://www.imdb.com/title/tt0118276/

Weeds er et sort dramakomedie om en mor der efter sin mands død ernærer sin familie gennem hash-handel. Familien rodes ud i mere og mere ekstreme og bizarre forviklinger. Jeg var hurtigt hooked og synes serien er fantastisk.
http://www.imdb.com/title/tt0439100/

Min favoritkomedieserie for tiden er Community som handler om en håbløs læsegruppe på et amerikansk community college. Serien er lidt "skæv" i forhold til mange andre nyere serier, og jeg synes den er ustyrlig morsom, ikke mindst på grund af dens uendelige mængde af referencer til andre tv-serier og popkulturfænomener.
http://www.imdb.com/title/tt1439629/

Mad Men, som Stouenberg foreslår, er også en fantastisk serie (selv om jeg synes man skulle have ret stor tålmodighed med den i den første sæson). Jeg synes måske ikke den passer helt på dine kriterier, men jeg kan jo tage fejl.
http://www.imdb.com/title/tt0804503/

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 26-03-11 15:40

Dexter

Kommentar
Fra : Creative1985

Dato : 26-03-11 18:16

Grey's Anatomy - eller på dansk - Grey's hvide verden

Det er en supergod serie med masser af komik, spænding og overraskelser!

Det er den serie jeg vil anbefale dig til at se!

Elsker også Lost, det er helt klart min yndlingsserie

Godkendelse af svar
Fra : Black_megan

Dato : 03-04-11 04:52

Tak for svaret jqb. Jeg må indrømme jeg ik fik noget brugbart ud af nogen af svarene, da jeg i sidste ennde ikke fandt nogen af serierne rigtig interessante.. :) men du virkede til at have brugt langt mest energi på at svare :) så tak for hjælpen hvert fald :)