/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Absulut billigt mobil, incl internet?
Fra : supersine669
Vist : 789 gange
300 point
Dato : 25-03-11 19:57

Sønnen og jeg skal snart skifte til et andet selskab.

Hvilken er billigst? incl opkald mm.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 25-03-11 20:02

Vi bruger Telmore - www.telmore.dk

Clou

Kommentar
Fra : xou

Dato : 25-03-11 20:05

https://www.unotel.dk/Default.asp
MIN KONE HAR DET OG INGEN PROBLEMMER - BRUGER TDCS NET

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 310 point
Dato : 25-03-11 20:06

Her er en side hvor du kan se priserne for at vælge udbyder, der er ret stor forskel alt efter hvilken forbrugs mønster du har,
først mobil priser: http://www.pristjekket.dk/mobiltelefoni/
og så priserne på mobil bredbånd: http://www.pristjekket.dk/internet/mobilt_bredbaand.html

Kommentar
Fra : nord47

Dato : 25-03-11 21:53

Jeg bruger skyline: bredbånd kr.99.-mdr......... mobil fra kr.10.- mdr.

http://www.skyline.dk/?pageID=1

Kommentar
Fra : Bassebo

Dato : 26-03-11 09:19

Er det ikke en vuderings sag, nogen vil have datteren og andre moren , men hjemme hos os og på job bruger vi onfone og er rigtig godt tilfredse.
Vi skiftede fra tdc i firmaet til onfone med en 5 timers og hvad der nu høre til denne og har sparet 29000,- kroner det første år og privat sparede vi 4000.- det første år , men de andre kan også godt være med , men husk nu at finde ud at hvilket selskab der dækker bedst i jeres område, det vil jo være skod og vælge et selskab som bruger telenor's master og har minus dækning og omvendt og onfone bruger telenor's master...........

Bassebo

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 26-03-11 09:42

29.000 på et år i firmaet.......så blev der vel et par gode lønstigninger

Det er vel også sådan at man på visse firmaabonnementer på det nærmeste kan ringe gratis internt.

Kommentar
Fra : Bassebo

Dato : 26-03-11 12:20

Den der med lønstigning hmmmmmmmm den tror jeg ikke lige på............

Ja idag hvis man tjekker op sine telefonselskab så kan man tale gratis internt ....men hvis som ved os bare tror at det er det billigste man har så koster det den pris.............

Bassebo...

Godkendelse af svar
Fra : supersine669

Dato : 30-03-11 13:14

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-03-11 21:21

Selv tak - jeg håber du finder en god løsning