/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Side popper up igen, vil ikke gå væk
Fra : import1995
Vist : 813 gange
35 point
Dato : 25-03-11 10:12

Hej ! Jeg forsøgte på et tidspunkt at downloade Google Erth, men noget gik galt og nu popper en side op i explorer, den som du ser når man ikke kan få netforbindelse, og den dukker op ved hver opstart og så må jeg ind i jobliste for at lukke den, eller trække den ned i bunden af skærmen, men fjerne dette skærmbilled permanent er endnu ikke lykkedes mig .. kan nogen hjælpe ..

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 25-03-11 10:34

Se din firewall efter.

Google Earth skal på nettet og er helt sikkert blevet blokkeret.
Det plejer at være port 80 og 443 der er problemet

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 25-03-11 10:40

afinstaller og kør et oprydnings program, ccleaner fx.

Kommentar
Fra : import1995

Dato : 25-03-11 10:42

dette har jeg prøvet desværre

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 25-03-11 10:47

hvad står der i den popup?

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 45 point
Dato : 25-03-11 10:49

Et af 2:

1.) Der er blevet lagt en genvej til et 'broken link' i dit Start bibliotek :

Start -> Programmer -> Start

Løsning: Fjern/Slet dette link.

2.) Der henvises fejlagtigt til en service i din startprocedure, som ikke kan initieres.

Løsning:

Start -> Kør... -> Skriv; msconfig -> Vælg fanen 'Start' -> ..og fjen fluebenet fra relevante service.

Rens derefter din registreringsdatabase med f.eks. som foreslået: CCleaner.

Genstart.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : import1995

Dato : 25-03-11 10:56

Jeg prøver , kommer tilbage mandag, er på job nu ... tak

Godkendelse af svar
Fra : import1995

Dato : 28-03-11 12:41

Tak for svaret molokyle. det hjalp ..