/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
SP1 win 7
Fra : marcussen1
Vist : 485 gange
100 point
Dato : 24-03-11 21:19

Hvorfra downloader jeg SP1 Win 7 dansk?
Jeg kommer først tilbage fredag elller lørdag.
Mvh
Niels

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 24-03-11 21:29

Det sørger maskinen selv for, hvir du ikke har slået automatiske opdateringer fra. Har du det så slå dem til igen.

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 110 point
Dato : 24-03-11 21:43

Ellers hvis du ikke har automatisk opdatering slået til så gå i Start - Søg - Windows Update, der skulle den gerne ligge klar

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-03-11 22:10

Service Pack 1 indeholder hovedsagligt de sikkerhedsopdateringer, man normalt får installeret via Windows Update, men der er dog også små forbedringer, især hvis man er aktiv bruger af Windows Server 2008 R2.

Til Windows Server 2008 R2 er der blevet tilføjet RemoteFX der tillader, at Remote Desktop klienter, kan afvikle 3D effekter, nogen OpenGL effekter og ellers video bl.a. via SilverLight. Den anden nye ting er Dynamic Memory, der skulle forbedre brugen af RAM under virtualisering, hvis serveren har 32 Gb, 64 Gb, 128 Gb eller flere Gb hukommelse.

Under Windows 7 er det stort set kun opdateringer, men lyd over HDMI skulle bl.a. være forbedret.

Som sagt ligger Service Pack 1 under Windows Update, eller kan den hentes under kilden som en ISO (hvilket både inkludere 32 Bit og 64 Bit versionen)
http://www.bran.dk/software/windows-7-service-pack-1-ude-nu/

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 25-03-11 10:11

Du henter den her, men du burde lade din Windows installation hente og installere opdateringer selv.
http://www.microsoft.com/downloads/da-dk/details.aspx?FamilyID=c3202ce6-4056-4059-8a1b-3a9b77cdfdda

Godkendelse af svar
Fra : marcussen1

Dato : 25-03-11 20:02

Tak for svaret Fijala.
Tak skal du ha', jeg havde søgt på WinUpdate for et par dage siden, den var der ikke dengang, nu er den ankommet, så alt er i skønneste orden. Tak
Mvh
Niels