/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Ny hjemmeside med madopskrifter m.m.
Fra : Kirstineka
Vist : 866 gange
500 point
Dato : 24-03-11 20:08

Hejsa Kandu.
Med risiko for, at I mener at dette er en ”reklame” vil jeg alligevel lige give Jer et link til en forholdsvis ny hjemmeside med madopskrifter og ”small-talk”.
Jeg har været medlem i 2 uger eller deromkring, og har fået stor hjælp til at lave lammekøller.
Det er ikke ”bare” en side med opskrifter, der er også dialog medlemmerne imellem. Masser af flotte billeder og en meget fyldestgørende gennemgang af de forskellige retter.
Jeg synes at det er ”hyggeligt”, så kig forbi hvis I har lyst.
Jeg kan ikke skrive dette som ”tips” fordi jeg ikke er superbruger, så jeg må vel hellere stille et spørgs-mål ………. har du kigget på denne hjemmeside??
Jeg lukker først spørgsmålet om 14 dage, men den første som giver svar JA eller NEJ (dette er nemlig ikke tænkt som reklame – og er hjemmesiden heller ikke) får alle de dejlige points.
http://www.madpassionen.dk/nytmadforum/portal.php

Hilsen Kirstineka - I vil kunne genkende mit brugernavn

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 510 point
Dato : 24-03-11 20:46

Jeg har ikke kigget, måske jeg vil.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 24-03-11 20:51

OK jeg har kigget, flot side, inspirerende. Seriøs.
Gemt under foretrukne.

Kommentar
Fra : Kirstineka

Dato : 24-03-11 20:59

Hej Teil.
Fint med mig hvis det ikke havde din interesse. Men jeg har aldrig interesseret mig for at lave mad, men lige på denne side har jeg fået en "åbenbaring". Ikke mindst fordi der er en dialog mellem brugerne, og at det ikke bare er en opskrift er der lagt op, og dermed slut.
Jeg synes i hvert fald at der er lidt "hyggelig" dialog.
Hilsen Kirstineka.
Du må vente lidt endnu med de 300 .....

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 25-03-11 07:53

JA Kirstineka ......... nu har jeg
- altså kikket på siden - også her hos mig blev den gemt under foretrukne - så kan man altid søge råd en anden gang eller læse videre - fin side, og fint sat op.
jeg kendte den ikke, men er glad for at gøre det nu - så TAK for det

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 25-03-11 16:48

Nu har jeg kigget den igennem. Der er gode forslag og dejlige billeder.

Jeg synes den er lidt rodet at finde rundt i. Men bestemt en side jeg vil vende tilbage til.

Kommentar
Fra : Kirstineka

Dato : 25-03-11 18:20

Hejsa - Tak for interessen.
Det kan da godt være at det virker lidt rodet, men det er jo også en helt ny hjemmeside.
Der er en helt fantastisk opskrift på vindruesalat som jeg lavede til lammekøller (den har I sikkert ikke prøvet før).
Da jeg stod og og mixede den sammen blev jeg virkelig i tvivl om det ville gå godt, at blande vindruer med rødløg og persille. Resultatet blev fantastisk.
Hilsen Kirstineka

Kommentar
Fra : Kirstineka

Dato : 05-04-11 16:58

Hej Teil.
Nu har jeg lige øget points lidt, så er der måske lige en enkelt eller 2 der kigger forbi. Jeg lukker i morgen.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 05-04-11 17:38

Jeg har oprettet en profil idag på din flotte hjemmeside. (Ikke Smokei)

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 05-04-11 17:53

lige lidt mere inspiration, hvis det behøves :)

http://tv3.dk/tv3mad

Godkendelse af svar
Fra : Kirstineka

Dato : 06-04-11 21:02

Tak for din respons Teil.
Som lovet lukker jeg "spørgsmålet" nu.
Hilsen Kirstineka