/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Dell Electronic CDR500
Fra : erik_ja
Vist : 485 gange
140 point
Dato : 15-05-03 15:11

Jeg har ovennævnte autoradio. Igår havde jeg den ude, og fejlede for mange gange med kodningen. Der står "7 Safe" i displayet.

Jeg har fået to løsninger på problemet, men ingen synes at virke. Det første var, at tage radio ud, og lade den være strømlås i et døgn.

Det andet var, at lade tændingen være on, og radioen on, og så vente med at gøre noget til der var gået ca. 3 timer.

Jeg har ikke haft held med noget af det.

Mon der er nogen her, der kan hjælpe mig.

mvh, Erik.

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 16-05-03 08:59

Jeg havde samme problem bare med en ford radio... Men i din brugsanvisning du fik med, står der et nummer, der fik jeg oplyst hvad jeg skulle gøre...

Kommentar
Fra : erik_ja

Dato : 16-05-03 09:28

I min brugsanvisning er der ikke noget nummer

Men hvad gjorde du så ?.

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 16-05-03 09:56

Jeg fik en kode jeg skulle indtaste tror jeg nok, det er ved at være pænt lang tid siden....'

Men prøv at find nummeret på det firma der producere den på nettet, de må kunne hjælpe dig !

Kommentar
Fra : erik_ja

Dato : 17-05-03 10:31

@Jon.

Du kan jo ikke taste noget nummer ind, når der i displayet står "7 SAFE".

Kommentar
Fra : geu

Dato : 17-05-03 10:36

Det er fordi at den er spæret, efter at der er taste en forkert kode mere end 3 gange. Der er ikke andet at gøre at indlaver den til rep, så den kan blive låst op. Der er sikkerhed for at du ikke kan bruge en stjålen radio...

Kommentar
Fra : erik_ja

Dato : 17-05-03 18:35

Radioen er IKKE stjålet !!

Accepteret svar
Fra : geu

Modtaget 140 point
Dato : 17-05-03 19:29

Nej Nej... Men det er stadig en sikring for at hvis ens radio bliver stjålet så kan den ikke bruges.

Godkendelse af svar
Fra : erik_ja

Dato : 17-05-03 19:38

Tak for svaret geu.

Kommentar
Fra : geu

Dato : 17-05-03 21:01

Det var da så lidt.