/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Flash player på DR nu live tv
Fra : timeglas
Vist : 1961 gange
300 point
Dato : 24-03-11 15:11

Hej

Jeg har opdateret min flash player til den nyeste 10.2 version, men hver gang jeg starter DR live tv op i IE 8 explore, så crasher siden og skriver at der er en fejl. Nu har jeg snart prøvet at afinstallere flash og installere så mange gange at jeg ikke aner hvad jeg skal gøre. Er der nogen andre der har haft samme problem med afspilning af dr tv?
Problemet er der ikke når jeg afspiller deres arkiverede programmer, kun live. Har også prøvet at installalere firefox, men der skriver den fejl ved plugins.

mvh timgeglas

Kommentar
Fra : xou

Dato : 24-03-11 15:14

Hej timeglas !
har du prøvet at starte ie 8 som administrator ?
højre klik på linket ie8 og vælg i menuen kør som administrator ,prøv så at indstalere flash player fra deres hjemmeside.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 24-03-11 15:18

Har du et link, man lige kan prøve og afspille?

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 310 point
Dato : 24-03-11 15:27

Virker fint her med FF4 og FP 10.2.153.1
http://www.dr.dk/nu/live#/DR1

Her kan du hente FP
http://www.filehippo.com/download_flashplayer_ie/

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-03-11 15:58

Virker os med IE8

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 24-03-11 19:48

Øv den bliver ved. Kunne dog ikke lige finde ud af det med adm. Hvordan vælger jeg det? Har windows xp.

Den melder at der er en fejl på hjemmesiden og klikker jeg på mere så står der dette:

AppName: iexplore.exe    AppVer: 8.0.6001.18702    ModName: flash10o.ocx
ModVer: 10.2.153.1    Offset: 00329143

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 24-03-11 20:02

Og nu har jeg prøvet at slukke virusskanner og firewall og stadig er problemet der. Jeg har prøvet at installere firefox og google chrom og der virker det heller ikke. Fatter det ikke.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 24-03-11 20:03

adm er kun til brug for vista/win 7 brugere.
prøv dette opgrader til ie9 :
http://windows.microsoft.com/da-DK/internet-explorer/products/ie/home
måske flash vil køre ok deri.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 24-03-11 20:07
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-03-11 20:40

Prøv at hente denne her, Uninstall Flash Player og få ryddet ud i flashp.
http://kb2.adobe.com/cps/141/tn_14157.html

og du kan ikke opgradere til IE9, den er ikke til XP

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-03-11 20:41

glemte lige, at når du har kørt uninstall så hent sidste nye fp og installer den

Kommentar
Fra : Maksimus

Dato : 24-03-11 23:45

DR live TV har altid været noget lort efter min mening. Gennem flere år. Syntes dog ikke der har været så meget på det seneste, det kan være de er kommet med på moden og ved at man skal opdatere til den seneste teknologi (software) ofte, for at kunne følge med.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 25-03-11 10:10

Kunne stadig godt tænke mig et link til den pågældende video der fejler.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-03-11 10:22

Citat
Kunne stadig godt tænke mig et link til den pågældende video der fejler.

Hvis du nu læser ?, så er det hver gang DR Live startes op...

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 25-03-11 10:38

My bad, men jeg sidder og ser nyheder lige nu på DR live, så måske det er din flash installation der driller. så gør som der allerede er blevet skrevet, afinstaller det, rydde op og geninstaller det.

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 25-03-11 13:13

Har du et godt forslag til oprydning? søgning på flash eller andet i windows?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 25-03-11 13:32
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-03-11 13:38

Det link til oprydning af flash er længere oppe, har du ikke prøvet det eller læser du ik' hva' man skriver!
http://www.kandu.dk/spg154553.aspx#1780742

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 25-03-11 13:44

Jo jeg læser hvad I skriver men jeg har downloaded uninstall og der ligger stadig noget flash player filer rundt omkring på computer, så tvivler på hvor god den uninstaller er.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-03-11 13:53

Tjae det er jo fra adobe så den burde vel være ok!

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 25-03-11 13:56

Hvis du har kørt den uninstaller så synes jeg lige du skal prøve og køre ccleaner et par gange og så ellers geninstallere den nyeste flash.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 25-03-11 17:51

prøv så dette - så du kan se dr/nu tv i aften -start-programmer-tilbehør-systemværktøjer-systemgendannalse
følg guiden her og vælg et tidspunkt FØR du installeret flash player 10.2

Godkendelse af svar
Fra : timeglas

Dato : 26-03-11 16:42

Tak for svaret Klaudi. Nu har jeg fået renset og slettet og renset og genstartet jeg ved ikke hvor mange gange. Jeg har så installeret den igen, men kan stadig ikke få den til at virke i IE8. Har derfor fået den til at virke i firefox, så det bliver løsningen.

mvh timeglas

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-03-11 19:14

velbekomme