/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Min pc dobbelt kopierer
Fra : BonneTrut
Vist : 548 gange
100 point
Dato : 23-03-11 19:35

Jeg har windows 7 stationær, når jeg sætter billeder ind er det ok
når jeg så næste gang vil se billederne, er de blevet kopieret hvorfor??
jeg ved ikke hvad jeg skal gøre,er der nogen som kan give mig et godt råd.

M.V.H. Bonnetrut

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 23-03-11 19:41

Sætter billeder ind - i hvad?

Forklar dig lidt bedre, hvis du ønsker et mere præcist svar.

Kommentar
Fra : BonneTrut

Dato : 23-03-11 19:48

Billederne bliver sat ind under dokumenter/billeder. Mvh Bonnetrut

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 23-03-11 19:49

Lytter

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 23-03-11 19:59

De samme filnavne kan - principielt - IKKE optræde 2 gange, så hvorledes står de?

Som kopi af .......?

Hvis ja, så har du selv klikket Ctrl+c & Ctrl+v.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 23-03-11 21:15

Citat
Billederne bliver sat ind under dokumenter/billeder. Mvh Bonnetrut

Og

Citat
næste gang vil se billederne, er de blevet kopieret hvorfor

Godt spørgsmål?????

Du vælger sikkert at kopiere, istedet for - bare at klikke på billedet, så kommer
der en fremviser med alle dine billeder, der ligger i den mappe du klikker på = et/1 billede

Citat
Som kopi af .......?

Hvis ja, så har du selv klikket Ctrl+c & Ctrl+v.

Og kan man ikke lige få den på Dansk _tak = for dem der ikke bruger et tastatur
+

er du sikker på du ikke laver sikkerheds-kopering, så kommer alle billeder igen???????
MEN så burde DU altså få en meddelelse OM DET FØRST...?

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 24-03-11 08:01

prøv at tage dit tastetur, vende det på hovedet og ryst snavs ud. Nogen gange hvis control eller shift sidder lidt klemt kan det nemt kopier filer utilsigtet

Annuller spørgsmålet
Fra : BonneTrut

Dato : 24-03-11 10:13

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Jeg kan åbenbart ikke formulere mit spørgsmål så andre kan forstå det, så jeg må nok leve med
problemetog så slette kopierne når de kommer ?.......