/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Husqvarna eller MTD traktor
Fra : pk2dk99
Vist : 766 gange
100 point
Dato : 23-03-11 18:11

HeJ

Jeg vil gerne køb en havetraktor. Hvad skal jeg vælge`? MTD eller Husqvarna? Hvilken maskin er bedste`?

Venligst hjælp

På forhånd tak

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-03-11 20:18

det er ligegyldigt hvilken du vælger

Accepteret svar
Fra : pims

Modtaget 100 point
Dato : 23-03-11 21:16

Det afhænger jo lidt af dit behov. Har du en stor have med et stort græsareal? Eller en mindre have med lille græsareal, måske med bede og buske man skal køre udenom?
Det er svært at vide, om du skal bruge en maskine med lille klippebredde og vendediameter, eller større klippebredde og dermed også støre vendediameter. Men mulighederne er mange, hvis prisen er ligegyldig. :)

Pims

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 24-03-11 08:40

de fleste af dem er stort set fuldstændig ens, bortset fra karossen og navnet.
men køb en med hydrostatisk fremdrift når du er igang. det vil du ikke fortryde.

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 25-03-11 05:06

Tak . Vores haven er ca 900 kvm. Hvad mener du med hydrostatisk fremdrift ? Vi har haft en Mtd traktor og vi har været glad for den men vil bare høre om Husqvarna? Er den også god maskin som holder som MTD?
Gode weekend

Godkendelse af svar
Fra : pk2dk99

Dato : 30-04-11 23:34

Tak for svaret pims.