/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
HP 935 photosmart
Fra : vagn2901
Vist : 636 gange
100 point
Dato : 21-03-11 22:14

Denne camera har tjent os godt i en del år. Nu vil den ikke åbne/tænde mere. Jeg har skiftet batterier og opladet dem. Skal jeg mon blot kassere aparatet? Eller er der nogen, der har en anelse om, hvad der kan være galt?

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 21-03-11 22:27

Du siger, at du har opladet batterierne - har du så kontrolleret, at batterierne er korrekt opladet?
Alternativt prøvet med almindelige batterier.

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 110 point
Dato : 21-03-11 22:29

Du skriver at du har opladet batterierne- dvs. du bruger genopladelige ?

Jeg kan huske at jeg skiftede mit HP 935, da jeg syntes at der gik for mange batterier til. Problemet var netop, at heller ikke de genopladelige holdt ret længe.

Prøv med et par helt friske alm. batterier- hvis du bruger de genopladelige, se om det giver en forskel, det kan være de trænger til en udskiftning.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 21-03-11 22:29

lader til vi er enige :)

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 21-03-11 23:37

Jeg er enige med forslagene, mit HP havde genopladelige batterier og de faldt sammen. Jeg troede først at apparatet var i udu, men det bar batterierne der ikke duede. Elterfølgende brugte jeg almindelige batterier.

Godkendelse af svar
Fra : vagn2901

Dato : 24-03-11 16:22

Tak for svaret smuller54. Det hjalp mig i gang igen.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 24-03-11 19:19

Vagn2901 - var det umiddelbart ikke det jeg foreslog?