/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Et lille problem
Fra : CamillaHald
Vist : 607 gange
20 point
Dato : 16-11-01 11:40

Hej!

Ja nu er jeg absolut ikke nogen haj til det her internet, så jeg har lige et spørgsmål (sikkert et meget dumt et, men jeg ved det altså ikke). Har nu været inde på Dating.dk's hjemmeside adskillige gange uden nogle problemer. Nu har jeg så fået det problem at jeg får meddelelsen "din browser understøtter ikke frames mm, derfor kan du ikke bruge Dating......" HVorfor får jeg lige pludselig den besked? Håber jeg kan få lidt hjælp her
(jeg bruger microsoft internet explorer)
Venlig hilsen Camilla

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 16-11-01 12:38

Hej
Hvilken version af Explorer bruger du ??

Mvh
Parkens

Kommentar
Fra : briani

Dato : 16-11-01 18:41

Hej CamillaHald
Jeg tror ikke der er din computer der er noget galt med,men dating har været svær at komme ind på især idag,men der var også en del proplemer igår-Dating oplyser nu på deres hjemmeside at de er igang med at vedlige systemet,så det kan ikke lade sig gøre at komme på nu-de forventer at man igen kan bruge den senere iaften
så prøv at logge på dating lidt senere,så tror jeg du kan komme ind igen
MVH Brian

Accepteret svar
Fra : movingrok

Modtaget 20 point
Dato : 19-11-01 01:53

dating.dk virker rigtigt godt efter deres opdatering.