/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Ak - den sex-drift
Fra : Nyx-x
Vist : 1060 gange
30 point
Dato : 20-03-11 23:57

Endnu en gang kan man se en eller anden lave et program om sex. Og vores sex-drift.

En eller anden forsker(går jeg ud fra det gav det indtryk af). Han satte sig for at finde ud af sex-driften, kvinder kontra mænd.
Så den her meget kloge mand udtænker at spørge forskellige, henholdvis kvinder og mænd på et campus.

Og ikke helt overraskende er det overvejende mænd der siger ja da.

Men kvinder siger så overvejende nej.
Og heraf udleder de kloge, at kvinder har mindre sex-drift end mænd.
Men de kloge glemmer bare at spørge hvorfor den enkelte siger nej eller ja.
'Ja', er der ikke så mange der kan misforstå eller misfortolke.

Men når en kvinde siger nej, kan hun jo godt være stangliderlig. Men tænke -'Æh nej det er en fremmed så jeg skal ikke have noget i klemme'.
Og tænke på sin sikkerhed frem for liderlighed.

Vi bliver jo tudet ørene fulde af at vi skal passe på når vi går i byen.
Jeg ville til enhver tid sige nej til en fremmed. Jeg ville jo ikke kunne vide om han er psykopat eller bare meget farlig.
(Nu ser jeg så bort fra at den enkelte der kan være gift og derfor siger nej.)

Så jeg synes bare de kloge skal tænke lidt længere, end til at siger en 'Nej'. Så er der ikke nogen sex-drive.
Vi er forhåbentligt mere en vores drifter.

Eller hvaD???

Kommentar
Fra : Nyx-x

Dato : 21-03-11 00:11

Det er videnom på DR der viser det nu.

Og så kommer jo den med at mænd har mere sex-drive. Er jo at de vil sprede deres gener. Men så kommer jeg til at tænke på at i disse dage fyger der en heftig debat omkring kunstig befrugtning. Som enlige og lesbiske kvinder kan drage fordel af.

Og så høre vi en masse mennesker(overvejende mænd) der argumentere for at de mener at et barn har krav på to forældre. Og det er naturstridigt.

Men så kambolere det jo med mænds sex-drive der skal sprede deres gener. Hvis de spreder deres gener vil de jo sagens natur jo ikek kunne tage sig optimalt at deres afkom.
Og børnene har jo bedst af at blive opdraget af far og mor. Set lidt firkantet.

Hvor er så logikken.
Jeg har gået og ruget over dette. Så det vil da være rart at få input fra de ærede kandutter. For når det snakkes om med andre irl. Så bliver det så ophedet og jeg får nogen gange skudt i skoene at jeg er feminist og hader mænd.
Når jeg spørger om de to ting ikke modsiger hinanden?

At mænd vil sprede deres gener. Men samtidig har jeg indtrykket af at mænd også mener at børn ska have to forældre. Og at de er aktive begge to i opdragelsen.
Men hvordan kan far være der optimalt for eksempelvis 5 børn med hver sin mor?

Ak den sex-drive?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 21-03-11 00:38

Ak ja den sexdrive. Jeg tror fanden har skabt den.

Og selvfølgelig har børn brug for en mor og en far. Derfor er vi forskellige. Det er ikke naturligt at børn vokser op hos 2 kvinder eller en kvinde. Eller 2 mænd eller 1 mand.

Desværre er det ofte sådan. Men børn har stadig brug for begge forældre. Mor og Far.

Jeg tror ikke der er så stor forskel på mænd og kvinders sexdrive. Den er lige stor hos begge. Mændene forstår bare ikke hvordan den fungerer hos kvinder. Og på det punkt er der mange mænd der simpelt hen snyder sig selv.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 21-03-11 01:35

Efter onsdagsknaldet spurgte han:

- Gjorde det ondt, skat ?
- Nej, hvorfor, vrissede hun.
- Du bevægede Dig...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-03-11 06:58

Det med sex og kærlighed er da nemt at forstå:
Mænd ælsker med øjnene ...Kvinder med ørerne !!!
Mænd tænker hele tiden KUN på kvinder ...og dét gør kvinder også !!!
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 21-03-11 09:56

et hul er et hul, hvorfor skal der forskes på det.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 21-03-11 10:23

Cimbombom

Så vil jeg foreslå at du borer et hul i et bræt og så fremover bruger det. Det kan du tage med dig overalt. Det må da være fint for dig.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 21-03-11 11:18

Citat
Så vil jeg foreslå at du borer et hul i et bræt og så fremover bruger det. Det kan du tage med dig overalt. Det må da være fint for dig.

det svarer nogenlunde til at sige,.. mad er mad,.. hvorfor skal der forskes på det.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 21-03-11 14:07

Kvinder...skal have en grund til sex.
Mænd.....skal bare ha´ et sted.

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 30 point
Dato : 21-03-11 19:26

"Rigtige mandfolk finder du bag hvert hjørne" ..... sagde Gud

- og så gjorde han jorden rund ..,)

Kommentar
Fra : Nyx-x

Dato : 21-03-11 19:57

Ah granner
Hvor den godt nok sad i skabet.

Godkendelse af svar
Fra : Nyx-x

Dato : 27-03-11 00:55

Tak for svaret granner01.

Mere kan der vist ikke siges om den sag.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 27-03-11 09:13

Selv tak

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-03-11 15:00

*LOL*

</MOLOKYLE>