/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Outlook
Fra : bjarnebr
Vist : 647 gange
100 point
Dato : 20-03-11 15:22

Jeg har oprettet nogle undermapper i mappen "Kladder" og så har jeg flyttet dem over på min externe harddisk, derefter har jeg formateret harddisken i min PC og geninstalleret alle programmer, nu har jeg nogle filer med endelsen .xnk liggende på den externe harddisk.
Hvordan får jeg mine undermapper tilbage i Outlook, så jeg kan se de mails der ligger i mapperne?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-03-11 15:25

Jeg er bange for at det ikke kan lade sig gøre, det er genveje til mail på pc du har på ekstern

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-03-11 15:27
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 20-03-11 15:44

Man kan ikke bare flytte filer over på en anden disk, men man skal eksportere dem i stedet og efterfølgende importere dem. Så jeg tror det er gået tabt. Skal lige fundere over det.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-03-11 15:48

Citat
Skal lige fundere over det.

Du kan da fundere nok så meget, når det kun er genveje der er på ekstern HD,
til noget på PC som er slettet og geninstalleret, er der da ik' meget at gøre!

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 20-03-11 16:29

Men tænker bare på at der siger der er oprette en del mapper og disse er flyttet over på ekstern.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 20-03-11 16:30

Nu er jeg med på hvad der menes. Det er kun genveje der er flyttet over på den eksterne og ikke filerne, tja så er der ikke meget at gøre ved det. Tænkte på at man måske kunne gendanne, men kan nok se nu at det ikke kan lade sig gøre

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-03-11 16:41

Tror det bli'r svært Meeen intet er jo umuligt...

Kommentar
Fra : webm

Dato : 20-03-11 19:14

Citat
Meeen intet er jo umuligt...

i dette tilfælde er det! Du kan jo ikke genetablere noget som ikke eksisterer

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-03-11 19:17

Næe, men jeg gav lige lidt håb

Kommentar
Fra : Jorgen_ros

Dato : 20-03-11 19:47

Du skriver, at du har flyttet mapperne over på ekstern disk, men ikke hvordan? Har du gjort det rigtigt skulle, der ligge nogle filer med extension PST.

Prøv at søge på den eksterne efter *.pst. Hvis de findes så kan du nemt få dem tilbage til Outlook via Filer>Åbn>Outlook-datafiler.
Hvis de ikke findes er du på den!

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 20-03-11 21:38

Jeg trak dem over, og nu ligger der nogle filer med endelsen .xnk

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 20-03-11 22:40

Jeg er bange for at det ikke kan lade sig gøre, det er genveje til mail på pc du har på ekstern
http://en.wikipedia.org/wiki/Xnk

Når det kun er genveje der er på ekstern HD, til noget på PC som er slettet og geninstalleret,
er der da ik' meget at gøre!

Kommentar
Fra : Jorgen_ros

Dato : 21-03-11 11:15

Så er det desværre rigtigt, at du kun har flyttet en genvej til Outlook datafilerne og slettet datafilerne ved formatering af drevet.

Godkendelse af svar
Fra : bjarnebr

Dato : 23-03-11 21:13

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-03-11 21:50

var så lidt