/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
EFTERLYSNING
Fra : slander
Vist : 1765 gange
500 point
Dato : 19-03-11 19:01

Har lige fået en opringning fra min nabo om at der lige har været 3 unge i en blå Carina E og har hentet min Campingvogn i min indkørsel. :evil:

Så hvis der er nogen der ser en LMC campingvogn med nr VZ 1675 det er modellen med En let sort staffering hen af siden og sølv logo på fronten vil jeg meget gerne have en opringning 29 93 90 35.

Er stjålet fra min grund lidt nord for Varde.

mvh
steen

Kommentar
Fra : slander

Dato : 19-03-11 19:44
Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 19-03-11 19:48

Ret frækt må man sige

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-03-11 19:49

Hej Slander.
Der er IKKE noget billed af din vogn i linket
Håber da du har anmeldt det med det samme ....held og lykke med det.

Kommentar
Fra : slander

Dato : 19-03-11 19:53

min fejl http://www.bilgalleri.dk/alb_vis.aspx?AlbumID=76515 her er det rette link.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 19-03-11 19:54

Ja, og mon ikke både nummerplade og logo er ændret?

Politiet er vel bedre end kandu til at finde den...

Noget jeg kom til at tænke på, kan/bør man ikke installere en elektronisk sladrehank?

Tænk at kunne følge dens vej til Polen via GPS...

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-03-11 19:54

Citat
her er det rette link

Tak det var bedre.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-03-11 19:57

kom til at tænke på om du ikke havde sat støttebenene ned siden de bare kan hægte den på og smutte.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 19-03-11 20:16

Støtteben er ikke nok, de kan hutigt fjernes, en stålvire til garagen eller patisan søm er bedre...

Engang efter et indbrud overvejede jeg at nedgrave ræve sakse,
men da jeg ikke selv husker så godt, lod jeg være.

Din Campingvogn er vel forhåbentligt forsikret? Men nok ikke til nyværdi,
og så alle de personlige ting og minder den indeholder.

Desværre må vi til at sikre os bedre i dette tidligere så fredelige land...

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-03-11 20:26

Citat
men da jeg ikke selv husker så godt, lod jeg være

YDERST fornuftigt Svend

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 19-03-11 20:36

Det er for sent at skyde barnet når bjørnen er faldet i brønden.

Schludder...

Havde Du ikke lås på trækket ??

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 500 point
Dato : 19-03-11 21:44

Øv øv øv, hvor bittet... og politiet er ikke til meget hjælp

Prøv at spørg om du kan få vognen efterlyst på denne side

http://www.tommytot.dk/stjaelne/

Citat
Mangler du en campingvogn - kunne du jo tilspørge om muligheden for at få den efterlyst via denne side..

Jeg vil så gøre alt for at publicere dette på nettet via alle mine campingbekendtskaber..

Så er der da en chance for at den bliver set på en campingplads - hvis ellers den stadig er i landet- mange campingvogne kommer til Polen og England..

Hvis du er medlem af www.dcu.dk kan du også efterlyse den der

Vi har en lås på selve trækket, men den kan nu også ødelægges så det kun er et spørgsmål om tyvene vil bruge tid på at brække den op

Fandens man ikke kan ha' noget i fred.... håber du får din vogn igen -ubeskadiget -

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 20-03-11 18:03

Du skal i hvert fald ind på www.dba.dk og www.guloggratis.dk og www.qxl.dk
Lav en søgning på LMC med galleri visning, så dan se billederne.
På DBA og guloggratis kan du så lave en annonce agent der sender dig en mail, hver gang der kommer en ny annonce med LMC i teksten.
Den kommer nok på her, hvis den ikke er smuttet til udlandet.
Så kan du købe denne til din næste vogn:
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=1301&n=10

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-03-11 20:12

Jeg ville nu ikke være så bekymret for at den skulle blive videresolgt via de annoncesider, - der mangler jo ligesom nogle papierer på vognen

Kommentar
Fra : slander

Dato : 20-03-11 21:09

HAPPY END, VOGNEN ER FUNDET!!!!!
Efter et tip blev campingvognen fundet i Tistrup, lettere gemt i en indkørsel.
Tak for tippet

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-03-11 21:13

STORT tillykke....hvor heldigt/pragtfuldt for dig, så kan du snart komme ud og trille med "sommerhuset"

Godt der var en der var vågen

Og så skal du måske købe dig en lås til trækket??

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 20-03-11 21:17

Og en GPS tracker

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 20-03-11 21:31

Det må sku være en god fornemmelse.
Der er nogen der får røde ører.
De skulle næsten også have blå øjne, men det må man jo ikk'

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 20-03-11 21:45

Citat
HAPPY END, VOGNEN ER FUNDET!!!!!

Håber i fik fat i banditten så ??

Kommentar
Fra : slander

Dato : 20-03-11 21:54

##Og så skal du måske købe dig en lås til trækket??##

Der kommer Hjullås, træklås og tracker på en af de næste dage. kommer sikkert også en nedgravet betonklods (ca 1000kg) med en ring i som den bliver kædet fast til.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-03-11 21:59

Jeg kender en der fik sin vogn stjålet på et lagerhotel med videoovervågning (den stod bag lås og højt hegn)- så lige meget hvor meget du gør for at forhindre at den bliver stjålet, så kan de altid negle den - men du kan forsinke processen, så de hellere finder et nemmere bytte... det jeg mener, - lad nu være med at panikke totalt -

Go' campingsæson

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-03-11 22:38

Citat
Har lige fået en opringning fra min nabo om at der lige har været 3 unge i en blå Carina E og har hentet min Campingvogn i min indkørsel.

Hvor var det godt, at du havde en nabo, som var vidne til tyveriet.

Hvad gjorde naboen selv, for at standse det?

Men godt at du fik din vogn igen.

Godkendelse af svar
Fra : slander

Dato : 20-03-11 22:42

Tak for svaret Nordsted1.

Ok en Tak til alle andre som har deltaget i tråden..

Vognen er hjemme igen og næsten ubeskadiget, en knækket frontspoiler er ikke så galt.