/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Problem,Outlook
Fra : Fattig
Vist : 1165 gange
500 point
Dato : 18-03-11 20:22

Jeg har fået aktiveret et eller andet i min Outlook. De mails jeg sender optræder nu også i min indbakke,Hvad skal jeg gøre for at komme tll "almindelig" visning.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 18-03-11 23:54

Hvilken version af outlook ?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 19-03-11 01:11

Er lige med på en lytter

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 19-03-11 09:06

Outlook 2000

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 29-03-11 22:23

har du prøvet at afinstallere outlook fuldstændig,.. og ny / geninstallere den,. ?

her kan du hente en gratis IT-bog om outlook
http://bookboon.com/dk/rejse-fritid/computer/outlook-2007

Accepteret svar
Fra : erling_l

Modtaget 500 point
Dato : 29-03-11 23:53

Det lyder for mig som om du har downloaded en add-in som "Auto BCC / CC til Microsoft Outlook" eller "Altid BCC Add-In" fra Sperry - det vil medføre, at du altid sender en kopi til dig selv (og dermed får en kopo i indbakken.

Prøv evt at checke fra kontrolpanel / fjerne programmer - om du evt har noget liggende, som hedder noget lignende - og fjern det...

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 30-03-11 11:47

Har du evt. mulighed for at tage et bilede(Screenshot) af en ny meddelse i fuld skærm inden du sende den, så vi kan se hvordan det ser ud?

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 31-03-11 09:07

webnoob.

Er Screenshot det samme som Print screen så har jeg mulighed for at sende den.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 31-03-11 10:24

ja det er det.

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 31-03-11 15:54

Mystisk.
Problemet har løst sig selv. Fra i dag optræder mine sendte mails kun i sendt post, og ikke som jeg har været ude for at disse mails også røg i min indbakke.

Godkendelse af svar
Fra : Fattig

Dato : 31-03-11 15:57

Tak for svaret erling_l.

Som du kan se har problemet løst sig selv.
Jeg forsøgte også med dine råd, men havde ikke sådanne filer/programmer liggende.
Forsøgte også i søg funktionen, heller ikke her var der noget.