/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
ekstra varme jogging bukser?
Fra : jobestar
Vist : 1097 gange
50 point
Dato : 18-03-11 00:44

Hej, når jeg har influenza/feber af en art, kan jeg blive utrolig kold. Samtidig vil jeg jo gerne rende rundt i noget afslappet tøj. Men! almindelige joggingbukser er bare ikke varme nok, når den er helt gal. Pt. er løsningen lange skiunderbukser, men det strammer og er bare ikke særlig rart. Ellers er det 2 joggingbukser og ja det holder bare heller ikke rigtigt.

Kender i nogle ekstra varme, løse, jogging agtige bukser? Gerne i noget blødt stof, altså ikke skibukser og lign.

findes der ikke sådan fleece joggingbukser?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-03-11 06:28

Det lyder som om du kunne bruge fleece - det er i hvert tilfælde meget blødt og varmt

http://www.iversen-import.dk/pi/Fairwind_Fleece_undert%C3%B8j_18809_.aspx

Dette er et tilfældigt link, du kan være heldig at finde det i Aldi til "smid i nakken pris" andre supermarkeder har det sikkert også - men måske ikke lige på denne årstid

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 18-03-11 08:05

Jeg kan se, at du er en fyr, og jeg kender desværre ikke lige nogen herretøjsbutikker, der har det du leder efter.
Jeg har selv købt et par fleece-joggingbukser i tøjkæden Tippy.

De kan bruges af både mænd og kvinder, og de var ikke særlig dyre.

Du kan se, hvor de har butikker her:

http://www.tippy.com/butikker.html

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 18-03-11 08:11

Hvis du køber det rigtige skiundertøj stort nok strammer det ikke,
noget af det bedste er det finske Rucca.

Lag på lag princippet bør benyttes, isolerer bedre uden at være ubehageligt at bevæge sig i,
og så ser det jo også bedre ud med et par smarte jokking buksen end en vamset fleece...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-03-11 08:41

Pifo, ka se vi er enige om at fleece er dejligt/varmt/blødt

Svendgiversen.... har du nogensinde set fleecebukser?? De er overhovedet ikke spor klodsede/vamsede

Kommentar
Fra : MarkOn

Dato : 18-03-11 08:44

Karl kani, er både tykke i stoffet, løse, og lidt dyre ;) men lever vis op til din søgning ;)

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 18-03-11 09:14

Jeg har en fleece jakke, oprindelig foret i min skidragt, som min kone ikke have jeg går med.

Fordelen ved det dejlige Rucca skiundertøj er jo også at det holder sveden væk fra kroppen.
Lag på lag isolerer, og man kan bevæge sig frit, uden at svede eller fryse...

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 18-03-11 09:15

Vi er enige, Nordsted. Jeg har selv et par - de er måske ikke de kønneste, men skønne at have på

Accepteret svar
Fra : nomore

Modtaget 50 point
Dato : 18-03-11 10:51
Godkendelse af svar
Fra : jobestar

Dato : 18-03-11 12:08

Tak for svaret nomore. Det ser sgu godt ud med termobukser!! de er bestilt.. godt nok et andet sted der var lidt billigere, så må man bare håbe det er samme kvalitet :)

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 18-03-11 12:57

Ja, de er smukke, sporty og slankende...

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 18-03-11 14:31

Sæl-tak, jeg har samme, både over og under del, og det er dejlig lunt
i en kold tid, eller når man bare ikke vil fryse.
Og et par andre bukser undepå, tager ikke lang tid at tage på.
Eneste ulempe = sveden kan ikke rigtig få afløb, så hvis du drypper
af sved, kan det hurtigt blive (vådt) = klip elastikket for neden af, det giver lidt udluftning