/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
?Fy Fy Skamme?
Fra : gilmer_gris
Vist : 3851 gange
200 point
Dato : 15-05-03 11:12

er der nogen der har ------TABS/MP3'en-------- (teksten kan også bruges) til den gamle børnetime sang med ham der McEaven eller hvad han nu hedder.. der hvor de er kledt ud som babyer og synger noget ala:

Fy fy skamme fy fy a a slemme slemme fy fy næ næ nix slut forbudt, men hva må vi så?

og om at tisse i klaveret og andet "grisefy"...:)

på forhånd tak

/Gilmer_Gris

Kommentar
Fra : dk

Dato : 15-05-03 11:28

Hejsa
Teksten til Tom McEwan og Jess Ingerslev
fy fy skamme..... kan du finde her

http://www.korsgaard-kristensen.dk/boernesange/51-100%20boern/59_fy_fy_skamme.htm

Accepteret svar
Fra : 1april

Modtaget 200 point
Dato : 15-05-03 13:09

Her tror jeg du kan se tabs + tekst http://www.mosegrisen.dk/sange/Fy%20fy%20skamme.htm
Ellers en tur på biblioteket efter denne.

Kragh-Jacobsen, Søren
Fy fy skamme skamme / tekst Søren Kragh-Jacobsen ; billeder Julie Kyhl. - 2. udgave. - Kbh. : Høst, 2000. - [28] sider : ill. i farver, noder ; 20×27 cm

Billedbog. Den kendte sang er illustreret, så vi ser hver eneste forbudte ting. Det ser lige så skægt ud, som det lyder
Med tilhørende node for 1 stemme med becifring
Tidligere: 1. udgave. 1989
Originaludgave: 1989
V.H.1april

Godkendelse af svar
Fra : gilmer_gris

Dato : 21-05-03 18:58

total lækkert 1april.

du er en skat

/Gilmer_Gris

Kommentar
Fra : 1april

Dato : 22-05-03 00:33

Det var da godt jeg kunne hjælpe dig.

Du er da sikkert også en skat

1april