/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
links i mail på Outlook 2007
Fra : svendmogensen
Vist : 652 gange
100 point
Dato : 17-03-11 09:11

Ret pludselig kan jeg ikke klikke på links jeg har fået i e-mail. jeg kører Windows 7 og explorer 9
Der kommer et vindue op der fortæller at de ikke kan åbnes p gr a computerens begrænsning.
Der er meget god plads - meget ram og har aldrig før givet problemer. Måske er det explorer 9.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-03-11 09:50
Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 17-03-11 12:14

Tror snare det er din explore der skal angives som standard.

Hvis du søger på 'Angiv dine', så kommer der et program frem fra kontrolpanelet, klik på det, over til venstre klikker du på 'Internet Explorer' og nede i bunden klikker du på 'Benyt dette program som standard'. Hvis din browser er åben så luk den og prøve så og klik på linket igen.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 17-03-11 12:17

Ja det ku' os være, ved bare ik om det er det samme som IE8

Godkendelse af svar
Fra : svendmogensen

Dato : 18-03-11 08:59

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-03-11 10:59

velbekomme

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 18-03-11 14:21

Hvad var løsningen?