/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Geninstallation af Office2003
Fra : Denpete
Vist : 1088 gange
200 point
Dato : 17-03-11 08:36

Efter geninstallation af WIN7 har jeg haft en prøveversion af Office 2010 kørende. Da mange af funktionerne stopper med at virke å et tidspunkt, ville jeg geninstallere min gamle originale Office 2003(til hjemmet).
Fjerner først Office 2010 fra Tilføj/Fjern - genstarter og installerer Office 2003. Men Outlook wil ikke køre. Får en besked om, at '....MAPI32.dll er beskadiget eller er en forkert version......'

Har Googlet hjælp, hvor en af løsningerne er, at jeg skal omdøbe MAPI32.dll til MAPI.old og så køre Outlook igen.

Men jeg kan ikke få rettigheder til at omdøbe MAPI32.dll iSYSTEM32-mappen. Det hjælper heller ikke at reparere eller geninstallere Office 2003

Er der nogen der har en løsning på det - eller hvordan jeg ellers får geninstalleret min Office-pakke.

Mvh
Denpete

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 17-03-11 08:52

- den burde virke på 7'eren, prøv at tjekke den her:

http://www.microsoft.com/windows/compatibility/windows-7/en-us/default.aspx

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-03-11 08:55

Har du prøvet at starte i fejlsikret tilstand?
eller prøv at slå brugerkontrol(UAC) fra...

Kommentar
Fra : Denpete

Dato : 17-03-11 09:17

Jeg er nu også af og til for hurtig til at opgive:

Jeg slettede ALT der omhandlede MSOffice i programgruppen. Der var stadig 2 ting som nok henviste til den prøveversion af Office7, som fulgte med laptoppen.
Genstartede - geninstallerede og VUPTI... så virker Outlook igen....

Men nu får jeg det der underlige 'Find kædeoversigt' når jeg klikker på links i mine mails....
Hvordan er det nu lige jeg ændrer det??

Vil gerne dele points mellem jer, men ved ikke lige hvordan jeg gør det.

MVH.
Denpete

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 200 point
Dato : 17-03-11 10:37

Citat
Men nu får jeg det der underlige 'Find kædeoversigt' når jeg klikker på links i mine mails....
Hvordan er det nu lige jeg ændrer det??

Du skal ind og angive dit mail program som standard,
http://windows.microsoft.com/da-DK/windows-vista/Change-default-programs-using-Set-Program-Access-and-Computer-Defaults

Du kan ikke dele points, men du kan evt oprette et nyt ? med Tak til.....

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 17-03-11 12:09
Godkendelse af svar
Fra : Denpete

Dato : 17-03-11 16:30

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-03-11 16:45

velbekomme