/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Hvilke stik til fællespakke TV og Net?
Fra : kartoffel88
Vist : 574 gange
74 point
Dato : 17-03-11 01:30

Hejsa.
Er flyttet i ny lejlighed og her er det fælles internet og TV pakke fra parknet.
Sikkert et dumt spørgsmål, men hvilke stik skal jeg bruge?
Det gamle telefonstik og antennekabel skal vel ikke bruges mere?

Eller hvilke stik skal jeg bruge? Jeg kan se at udgangen på både Tv og Tele er RJ45, men hvordan skal det bruges?
Det ser ikke ud som om at der er RJ45 indgang i TV'et. Skal jeg så have det?

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 17-03-11 04:12

Spørg din nabo, eller viceværten -

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 74 point
Dato : 17-03-11 05:02

tvet skal nok have et antennesignal og ikke rj45 men som skrevet spørg udbyderen hvad der skal til for der skal sikkert noget udstyr til først

Kommentar
Fra : kartoffel88

Dato : 17-03-11 11:41

Hejsa. Tak for svar.
Det er åbenbart et almindeligt gammeldags antennestik der skal gå fra væggen til en digitalbox og videre til mit fjernsyn, som desværre ikke har indbygget digital modtager.

Routeren behøver heldigvis ikke telefonstik.
Håber ikke TDC har låst routeren til eget net osv.

Godkendelse af svar
Fra : kartoffel88

Dato : 17-03-11 17:02

Tak for svaret begge to.
Det var jo lige præcis det samme svar jeg fik fra udbyderen. Der stod dog bare at de ikke yder support, men prøvede alligevel.