/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Yousee voicemail
Fra : goebbels
Vist : 772 gange
200 point
Dato : 14-03-11 20:44

Når der er indtalt besked på voicemail er jeg interesseret i at vide om der er flere måder at bliver adviseret herom end at løfte røret og høre voicemails specialtone.

Evt. om man kan blive adviseret på sms eller email.

Jeg kunne ikke finde noget på deres supportside.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 14-03-11 22:19

Prøv og ring til deres kundeservice, det er som regl dem der ved mest om deres produkt.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-03-11 22:26

Som du selv er inde på er der nok kun den med at løfte røret

Aflyt telefonbeskeder
Når du løfter røret, får du en særlig tone som tegn på, at der er indtalt nye beskeder på din telefonsvarer dvs. din Voicemail. Hvis du har en nyere telefon eller nummerviser med indikator, vil du også kunne se, at du har nye beskeder.

For at aflytte beskeder skal du ringe til Voicemail på 70 33 14 01 eller taste *9# og følge vejledningen.

Sådan aflytter du din telefonsvarer fra andre telefoner

Du har altid direkte adgang til Voicemail fra din YouSee Telefon. Hvis du vil ringe til Voicemail fra andre telefoner både i Danmark og i udlandet, skal du taste (+45) 70 33 14 00 og følge vejledningen.

Inden du kan aflytte din Voicemail fra andre telefoner, skal du ringe til 70 33 14 01 fra din egen telefon eller taste *9# og ændre standardkoden til din egen personlige pinkode. Standardkoden kan kun ændres fra din egen fastnettelefon.

Pinkoden må ikke være tal i rækkefølge f.eks. "3 4 5 6". Din kode skal være 4-10 cifre, indeholde mindst tre forskellige tal og må ikke begynde med 0.

http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/Telefoni/Voicemail/Aflyt_telefonbeskeder.aspx

Annuller spørgsmålet
Fra : goebbels

Dato : 16-03-11 20:59

-